Geplaatst: 10 december 201114 j Al een poosje was ik op marktplaats aan het zoeken voor een leuk oud kastje voor op onze overloop. Verschillende dingen gezien, een erg leuk kastje gezien wat helaas te diep was, maar verder gaan kijken bij andere adv. van dezelfde persoon. Veel leuke kasten, en andere " antieke" en brocante spullen. Zie ik op een foto een schilderij...was een foto van een kast, maar in een hoekje zag ik dat schilderij en dacht die wil ik! Zag ook nog een leuk ander kastje. Vorig weekend naar Eemdijk gereden, was het winkeltje dicht wegens ziekte. Heb de hele week nog op Marktplaats zitten zoeken, maar het schilderij liet me niet los. Dus, vandaag weer naar het winkeltje gegaan. In de winkel kon ik nergens het schilderij vinden, dus gevraagd, ja ze wist welke ik bedoelde, maar die hing inmiddels achter een 4 deurs zware linnenkast, je kon nog met de bovenkant van het schilderij zien. gevraagd wat het schilderij zou gaan kosten, nou..ehh..doe maar 20 euro. Gekocht dus, en ze zou het binnenkort als er hulp was achter de kast vandaan halen. Zegt manlief, als ik een trapje heb kom ik er misschien wel bij.....dat lukte niet. Uiteindelijk ben ik op de nek van manlief gaan zitten en zo hebben we het schilderij te voorschijn gehaald. Zie je het voor je? Het schilderij bleek uiteindelijk een reproduktie te zijn van een pentekening van Van Gogh....de tekening doet me erg aan mijn vader denken....ik ben er helemaal blij mee, moet hem nog schoonmaken, maar hij hangt al!
Geplaatst: 11 december 201114 j Woo, die vind ik mooi!~prachtige ( pen/houtskool?) tekening!!Gefeliciteerd met deze aankoop Jo! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 11 december 201114 j Auteur Appelvrouw, het is een tekening met krijt. Ik viel ook onmiddelijk voor de prent, ook omdat er voor mij een " diepere gedachte" achter zit. Hoe dan ook, ben er superblij mee.
Geplaatst: 11 december 201114 j Heel mooi verhaal, Jo http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 11 december 201114 j ik vind hem prachtig! kan het me heel goed voorstellen dat je er zo gek op bent...
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.