Geplaatst: 13 maart 201213 j Mijn aubergine is boven de grond, en als je goed kijkt, zie je dat de kiemblaadjes de letter "B" vormen. Van BRAVO !!! Dit wordt mijn winnaar!!!
Geplaatst: 16 maart 201213 j Als Renate gaat winnen kijken wij op onze neus en heeft zij het lachende laatste woord Mijn aubergine gaat niet zo geweldig trouwens. Als ik heb vergelijk met die van Lisa (op dezelfde datum gezaaid) en Frans, heb ik een dwergsoort te pakken Ik zie nauwelijks verschil met de foto van 2 weken(do 1 maart) geleden die ik heb gepost
Geplaatst: 16 maart 201213 j Bij mij gaat het ook niet zo geweldig ,ook nog een klein mini mini plantje.Al 4 weken oud. http:// www.zonnehoekje.nl overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 16 maart 201213 j wie klein begint eindigt groot "De eerste zullen de laatste zijn"..( uit de bijbel geloof ik, mijn moeder zei dat altijd.. ) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 16 maart 201213 j Ik heb twee 'plantjes', gezaaid op 26-2. 04-03 kwamen ze boven de grond kijken.Tis nu 12 dagen later. maar meer dan de kiemblaadjes heb ik niet. Ben ik te ongeduldig of hebben ze het te koud (achter het raam)?
Geplaatst: 16 maart 201213 j Veel te warm achter het raam..je kan ze beter buiten zetten..lekker met de voeten in een bakje met water..en vooral `s-nachts We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 16 maart 201213 j Stom dat ik daar zelf niet opkwam! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 16 maart 201213 j Hoe noemen we deze dan? Ik had de zaadjes die nog in het bakje om voor te kiemen lagen, helemaal vergeten!!! Ik heb hem nu maar snel een fijner plekje gegeven. Dit is een echte "DIE HARD", die verdient het om groot te mogen worden.
Geplaatst: 17 maart 201213 j Iedereen hier z'n planten vertroetelen en bij jouw groeit het zomaar vanzelf! Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Geplaatst: 17 maart 201213 j Heb je zaadjes van een aubergine-moeder en een litchitomaat-vader? Die mogen niet mee doen hoor! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 18 maart 201213 j Still growing strong.Kun je nagaan wat er zou gebeuren als ik dat rolluik 's nachts open zou laten en de maan er ongehinderd bij kan ! Een goed voorteken ... de bladeren van deze potentiele kampioenen staan nu al in de 'hoera stand'. -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 18 maart 201213 j hahahaa hele mooie Frans. Die van jou gaan heel goed.De mijne proberen een inhaalslag te maken; gezaaid : 22 febr, opgepot : 10 maart.maar goed. Ik zing lieve liedjes ( heel zachtjes )
Geplaatst: 18 maart 201213 j Mooie plantjes hoor! Die stekels van Jorg zijn wel gaaf, op een blaadje voel ik ook iets...Maar mijn plantjes zijn nog wat kleiner @Frans Leuk zo'n verschil-foto Maar goed, laat ik de mijne ook maar weer eens showen Zonder lamp en veeeeel te weinig zon Groeien toch nog steeds een beetje http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.