Nicolette Geplaatst: 17 april 2012 Geplaatst: 17 april 2012 uien, doperwten, tuinbonen, verschillende soorten bietjes, verschillende soorten wortelen, verschillende soorten winterwortelen en knolkervel.
Bubbels Geplaatst: 17 april 2012 Geplaatst: 17 april 2012 Vandaag basilicum, peterselie en knoflook-bieslook gezaaid voor binnen. Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Gemma Geplaatst: 17 april 2012 Geplaatst: 17 april 2012 Allerlei plantjes verspeend.o.a. koolraap, boerenkool, rodekool, peper, paprika, aubergine, peterselie, bieslook, spruitjes en pompoen butternut. http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
wilma Geplaatst: 17 april 2012 Geplaatst: 17 april 2012 10 early corona aardbei in rieten mand2 framboos tulameen in bloempot1 zaaizak, zoals waar je soep in kan kopen met basilicum zaad+zaaigrondalles van de kruidvat 6 zaailingen honing tomaat in een overtollig aquarium gezetradijsjes gezaaid en de eerste opgegetenWilma
Supermoeke Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Wat ben ik toch blij met dit forum.. Als die er niet was dan was ik toch echt heel veel aanbiedingen voorbij gelopen.. Vandaag heb ik 2 soorten aardbeien van het kruidvat in bakken gedaan.. Ik dacht dat ik 1 soort had gepakt.. Maar het zijn er dus 2.. Ook goed.. Altijd lekker..
Erny Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Gisteren gezaaid: Bloemen:Lobelia Queen Victoria/Yzerkruid/Leverkruid (Asarina Scandens)/Blaasjeswingerd/Firecracker Vine (Quamoclit mina Lobata)/ Nicandra (Zegekruid)Lupinus Nanus/Echinops Blue Globe/ Boerenorchidee/ Nicotiana en wat onbekende zaadjes...
Erny Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Oh ja, en ook nog Japanse Andoorn (Crosne) gepoot.
Raxia Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 vandaag 6 broccoliplantjes uitgeplant en 6 andijvieplantjes
Goudsbloem Geplaatst: 19 april 2012 Geplaatst: 19 april 2012 Zonnebloemen, zinnia, kokardebloem en mais binnen in bakjes van de chinees Ik heb nog meer bakjes nodig, dus raad eens wat we in het weekend gaan eten... Wie glimlacht in plaats van tekeer te gaan, is altijd de sterkste
dennislp Geplaatst: 20 april 2012 Geplaatst: 20 april 2012 Geen bureau vol huiswerk betekent een bureau vol aarde Vandaag gezaaid:- Zonnestrobloem- Petunia mix- Campanula Karpatenklokje- Meerjarige Maanzaad Papaver ("Poppy Oriental Royal Wedding")- Mexicaanse Dragon, Tagetes lucidia- Basilicum Mix En nog véél plantjes verspeent.. Wat een gepriegel blijft dat.Morgen weer verder met zaaien.. Heb nu geen bakken meer waar ik alle losse bakjes in kan zetten, morgen dus even kattenbakken bij de Action scoren > Planten kopen? Doe het bewust!
Jelmer Geplaatst: 20 april 2012 Geplaatst: 20 april 2012 Vandaag gezaaid buiten pastinaak en binnen rode kool en koolrabi. “Observe Nature thoroughly rather than labour thoughtlessly” - Masanoby Fukuoka "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht." - Gandhi
Jorieke123 Geplaatst: 20 april 2012 Geplaatst: 20 april 2012 Ehm, even denken hoor (omroep Max geheugentraining)... Rabarber, asperge, rode molsla, knolselderij, komkommer, tripmadam, pyrethrum, broccoli nine star, zeevenkel. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
greetje11 Geplaatst: 21 april 2012 Geplaatst: 21 april 2012 Vandaag alle plantjes vanuit de keuken overgezet in de kas.Ben er klaar mee al die potjes in de keuken. Deels in de grond en de rest in potjes laten staan.Nu maar hopen dat het goed gaat, en anders maar kaarsen branden bij koude nachten
Guus D Geplaatst: 21 april 2012 Geplaatst: 21 april 2012 10 soorten bloemen, etageplant. Omdat het kan.
geedee Geplaatst: 21 april 2012 Auteur Geplaatst: 21 april 2012 19 soorten pepers gezaaid...in kas Viooltjes verspeend
Gemma Geplaatst: 21 april 2012 Geplaatst: 21 april 2012 Aardbei spinazie en snijbiet gezaaid.Koolraapjes uitgeplant.Lathyrus ( mooie fel-oranje kleur ) gezaaid.Bonen voorgrzaaid zodat ze met 4 weken de tuin in kunnen. ( snijboon, gele spekboon, stok sperzieboon, stam sperzieboon en peultjes ) http://www.buitenthuis.blogspot.comRien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Erny Geplaatst: 21 april 2012 Geplaatst: 21 april 2012 Gisteren tussen de hagelbuien door:Rabarber gesplitst, onkruid er tussenuit gepeuterd en nieuw stukje grond gegeven.Broccoli en Kailan bevrijdt van de wc-rolletjes horror en per soort in grote pot gezet.
appelvrouw Geplaatst: 21 april 2012 Geplaatst: 21 april 2012 Wat is Kailan Erny? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Erny Geplaatst: 21 april 2012 Geplaatst: 21 april 2012 Haha, Jet dat is die Chinese Broccoli die ik jou ook heb gestuurd. Kijk maar bij Vreekens op de site...
Rantje Geplaatst: 21 april 2012 Geplaatst: 21 april 2012 Zo'n 100 tomatenplantjes uitgezocht en de mooiste/beste in een potje gezet.NOOOOIIIITTTT meer 2 of 3 zaadjes in een potje, wat een ramp is dat. De aubergines, paprika's en pepers hebben bijna allemaal een iets groter potje gekregen. Stik in de kleine potjes en heb een ernstig te kort aan grote De vensterbank moest dus opnieuw ingericht worden, een steunding in het midden van de plank gezet, hij zakte echt te ver door en nu staat er nog meer gewicht op. Sommige planten zijn alweer te hoog om op de onderste plank te staan...maar jah, 't staat erop en de salontafel staat nog vol. En de zakken met grond zijn ook op verdorrie. De hele middag bezig geweest en bijna klaar, de kleine tomaatjes moeten nog.Van de week moet echt dat kas ding in elkaar gezet worden want dit gaat niet werken zo http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
appelvrouw Geplaatst: 21 april 2012 Geplaatst: 21 april 2012 Haha, Jet dat is die Chinese Broccoli die ik jou ook heb gestuurd. Kijk maar bij Vreekens op de site... Nee nee, je hebt mij geen broccoli gestuurd maar wortels en bietjes We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
rommert Geplaatst: 21 april 2012 Geplaatst: 21 april 2012 aardbeien verplant voor de vrijmarkt volgende week
Eefje78 Geplaatst: 22 april 2012 Geplaatst: 22 april 2012 Zonnebloemen en bonte salie gezaaid. Bij mijn moeder courgettes, patisson, tomaten en augurken gezaaid.
Nicolette Geplaatst: 23 april 2012 Geplaatst: 23 april 2012 gisteren de laatste aardappels in de grond gestopt. In de kas voor gezaait: courgette, postelein, italiaanse pluksla, oost indische kers, afrikaantjes, herfstprei, zomerprei, grote uien soort en nieuwzeelandse spinazie.
Aanbevolen berichten