Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Ruilen op de moestuindag

Featured Replies

Geplaatst:

Heel graag Dennis!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Even een fotootje van mijn yacon's op weg naar mooie planten te worden,ik vind het handig dat er in mei wat boven de grond staat.p102099614601330814288.JPG

Overnachten nabij het Lauwersmeer.

Geplaatst:

die zien er schitterend uit Thea! ik hou me aanbevolen hé?!

Geplaatst:
Dennis, en Appelvrouw: hoeveel plantjes denken jullie nodig te hebben van de wilde asperge?

3? Licht eraan hoeveel je er hebt.

Geplaatst:

Heylane, ik bied geen goudsbloem aan. Ik zal waarschijnlijk wel zaailingen hebben, maar mijn planten gaan al eind april naar Margareth, ik kan niet garanderen dat ik dan al zaailingen heb. Munt zal ik een potje voor je maken..wil je bergamotmunt of gladde munt..of allebei??

Verkeerd gelezen denk ik, sorry. Gladde munt graag

Geplaatst:
@Eva: Sorry, ik bedoelde de Mississippi Purple brown bonen van Heylane.

Was jij niet degene met de rode/paarse boerenkool? Heb je er daar nog een paar zaadjes van?

Geplaatst:
Voor mensen die et hebben gemist.Ik neem mde Jeanette planten mee,geinteresseerde?

Jim, mag ik er ook eentje?

Wat wil je ervoor terug? (mijn lijstje staat op blz 10)

Geplaatst:
Even een fotootje van mijn yacon's op weg naar mooie planten te worden,ik vind het handig dat er in mei wat boven de grond staat.

Thea, zijn al je Yakons als vergeven?

Zo niet wil je dan een met mij ruilen? Mijn lijst staat op pagina 6.

Geplaatst:

Appelvrouwtje.De Yacon op de foto is eigen voorraad, voor de ruil zijn de planten nog klein.

Maar we hebben nog meer dan 2 mnd.Dus de ruil Yacon zijn dan ook mooie grote planten.Ik heb wel intresse voor de Hinnomaki groen en rood.

Geplaatst:

@aapelvrouwtje Ha wat een leuke aanvullingen ondertussen!

Helaas ( door dat stomme internet) ben ik te laat voor de zwarte framboos...kan er niet nog een ieniminienie stekje af Thea?

Heb vanmiddag bij mijn zwarte framboos op de uiteinde een plastix zakje met aarde gebonden,als het geluk,heb je geluk.

Geplaatst:

Was jij niet degene met de rode/paarse boerenkool? Heb je er daar nog een paar zaadjes van?

ik heb nog zaadjes rode boerenkool, mocht je niet meer weten van wie

Geplaatst:
@aapelvrouwtje Ha wat een leuke aanvullingen ondertussen!

Helaas ( door dat stomme internet) ben ik te laat voor de zwarte framboos...kan er niet nog een ieniminienie stekje af Thea?

Heb vanmiddag bij mijn zwarte framboos op de uiteinde een plastix zakje met aarde gebonden,als het geluk,heb je geluk.

Dan duim ik voor dat stekje..en de yakon ben ik ook blij mee.Ik krijg van nog een iemand een worteltje..dan kan ik mooi een "plantage"starten Hinnomaki GEEL ( niet groen) en rood zijn voor je gereserveerd!

Geplaatst:

Ik krijg ze als het goed is deze week binnen, dus ik kan wel wat meenemen voor je.

http://www.hobbyzaden.nl

Zaden te koop al vanaf 0,25 €.

Geplaatst:
Voor Thessa en RvO en Jorieke een koningskaars gereserveerd! Nog twee over.

ik kan wel even snuffellen in de tuin wij hebben ook vingerhoedskruis staan, er zullen ergens wel zaailingen staan, ik ga ook wel even zoeken voor je

kijk eens op mijn site www.jamenzo.nl

Geplaatst:
Voor Thessa en RvO en Jorieke een koningskaars gereserveerd! Nog twee over.

ik kan wel even snuffellen in de tuin wij hebben ook vingerhoedskruis staan, er zullen ergens wel zaailingen staan, ik ga ook wel even zoeken voor je

Top!

Geplaatst:

O, daar heb ik nog niet over nagedacht. Hoe groeien ze? Groeien ze gemakkelijk uit, vermeerderen ze zich?

Twee zal wel voldoende zijn om een hoekje op te starten..of is 1 al genoeg?

Geplaatst:

Als je genoeg hebt voor twee planten dan graag. kan er nog een dood gaan. Met een ben ik ook blij

Geplaatst:

Ik heb eventueel stekjes van het onsterfelijkheidskruid (Jioagulan) als iemand daarin geinteresseerd is. Verder zal ik niet heel veel speciaals hebben, want ik ga 2 weken na de MTF dag verhuizen. Alles wat i kdus plant moet ik mee verhuizen

Geplaatst:

Wat een geweldige naam heeft die plant Frank!. Alleen daarom zou ik wel graag een stekje hebben. Is hij winterhard, of gaat hij is de kas?

Kijk je op mijn lijst.(bldz. 6)..zaad heb ik ook: Net nieuw gekocht, ook om eventueel te ruilen:

Iets winterharde roodlof en "paddenbietjes"...

img425955641330946465.JPG

aangepast door Gast

Geplaatst:

Frank graag een stek van onsterfelijkheidskruid (Jioagulan) want we drinken veel thee.

Lijk me wel wat.alvast bedankt.

Geplaatst:

Ik heb ook interesse in een stekje Frank....als je er nog hebt graag!!

Is er iets speciaals wat jij nog zoekt?...stuur ik je dat 3 weken na moestuindag wel op hoef je dat niet mee te verhuizen

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.