LucV Posted January 14, 2012 Posted January 14, 2012 Het forum is geupdate naar de laatste software versie. Kom je een foutje tegen of is er iets anders dan normaal dan hoor ik het graag.Mag in dit topic, via de pm of via [email protected] Quote
LucV Posted January 16, 2012 Author Posted January 16, 2012 16-01-2012Nieuwe foto upload methode geïnstalleerd met dank aan Frank Houweling voor het programmeren Quote
Simone Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 Probeerde vandaag foto te uploaden, waar ik normaal geen problemen mee heb, lukte niet.Als ik op het knopje druk van toevoegen aan bericht dan ben ik alles kwijt ook mijn tekst.Waar kan dat aan liggen?? Quote Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
Frank Houweling Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 Weet je toevallig welke webbrowser je gebruikt, en welke versie? Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Simone Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 Google chrome welke versie weet ik niet. Maar had vanmiddag zonder problemen nog een foto geüpload. Quote Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
LucV Posted January 23, 2012 Author Posted January 23, 2012 Net even getest, hier werkt het plaatsen van een bericht met tekst (voor het uploaden van afbeelding getypt) met upload van foto via chrome zonder problemen. Weet je misschien welk type bestand je wilt uploaden? Toegestane bestandsformaten: JPG, JPEG, PNG en GIF.Heb je na vanmiddag instellingen aan chrome gewijzigd of iets van een plugin gedownload? Quote
henkg Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 Even een probeersel van een willekeurig klein plaatje, met Internet Explorer 9;[Edit]: Goed hier dus gewoon goed, althans met IE9 ... Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Simone Posted January 24, 2012 Posted January 24, 2012 Ohh had wel wat geinstalleerd Gooi het gelijk er weer vanaf .Bedankt voor de hulp Quote Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
Recommended Posts