Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

De doos gaat deze week op reis, naar Loes. Nog niet alle zaden zijn klaar, maar ja, kan niet alles.

Zal de doos wel vanuit Duitsland sturen, even op en neer naar Nederland zit er nu niet in, dus ik hoop dat de post goed zijn werk doet! Zo niet, dan zou het heeeel erg balen zijn. 

@loes Als je mij je adres in een pb doorstuurt, dan kan de doos op reis. 

• Like 5
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

Is de doos inmiddels aan haar reis begonnen? Het voelt een beetje als sinterklaas, eerst ben je er totaal niet mee bezig, maar zodra er activiteit is (sinterklaasjournaal in dit geval) is het ineens wel weer heel spannend :)

• Like 4
Geplaatst:

Ja hoor, dat kan. Ik voeg je toe aan de lijst.

De inschrijvingen zijn nu gesloten. Mensen die nog mee willen doen, kunnen dat het bij de volgende biozadendoos. Die start in het najaar van 2022.

Geplaatst: (aangepast)

Ik lig al te wachten op de kokosmat. Leuk, dit weekend lekker zaden uitzoeken, dan kan de doos maandag weer door. @Goudsbloempje2, jij bent na mij. Stuur je me vast je adres? 

aangepast door Arja
  • Like 1

Ik zit al de hele middag te struinen in de doos, heerlijk! 

Vraag aan @NasuadaWat is de bedoeling van de envelopjes die jij in de doos hebt gedaan? Ze zitten in een aparte ziplock, het is met name zonnebloem en kaasjeskruid, en sommigen zijn genummerd.

aangepast door Arja
Geplaatst:

Die envelopjes kun je ook nemen. Is ook voor de liefhebber, net zoals de andere zaden. ;-) Een envelop pp per soort, er zijn er genoeg.

• Like 1
  • Thanks 1

Super, dankjewel voor het antwoord. Ik shop nog even door, dinsdag gaat de doos op de post naar de volgende. 

Edit: vandaag -dinsdag- verzonden naar @Goudsbloempje2.

aangepast door Arja
  • Like 3
Geplaatst:

4 RoosDeTuinier
5 Mellie
6 mdubbelm
7 Tielse Flipje
8 Liekie
9 acpronk
10 Lsjr33
11 simonvb
12 Oudholland
13 marjoleinvdh
14 RobO
15 WillemGN
16 Sin Fronteras
17 Flup
18 Appelvrouw

De huidige stand van zaken
Pompompommmmmmmm
Spannend hoor!
  • Like 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...