Josh Posted August 23, 2021 Share Posted August 23, 2021 Hallo allemaal, Ik ben Jos Bron,en heb voor het eerst een volkstuin.Geweldig stuk, 240 m2, en aan een sloot.Er staat al een appelboom en heb al wat appels kunnen plukken.Hoop op leuke tips voor deze beginner en wat ik nog kan plaatsen in de grond, alvast bedankt allemaal,gr Josh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fre3ke Posted August 23, 2021 Share Posted August 23, 2021 Welkom 😉. Je hebt dus al een fruitboom staan, en een volwassen exemplaar ook nog, gefeliciteerd daarmee. Bessenstruiken kunnen de wind wat breken, je hebt een open stuk zo te zien, dus dat zou een goede win-win zijn. Bescherming van je andere planten tegen wind, en lekkere oogst. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sint Posted August 25, 2021 Share Posted August 25, 2021 Heerlijk, ben vorig jaar ook begonnen met moestuin met een klein kasje, dit jaar nog een stuk extra met een kas extra gemaakt door mijn man van restanten van een oude kas van mijn vader en wat van marktplaats. Ben er erg trots op en vind het geweldig om je hoofd leeg te maken. Hopelijk werkt dit zo ook voor jou. Succes ermee 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josh Posted August 25, 2021 Author Share Posted August 25, 2021 Jij ook succes,en lief van je reactie 🌞 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted August 25, 2021 Share Posted August 25, 2021 Welkom! 👋 Veel plezier met je moestuin! Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tobias Posted August 25, 2021 Share Posted August 25, 2021 succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redzebra Posted August 25, 2021 Share Posted August 25, 2021 Welkom!, dat is een mooi groot stuk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted August 25, 2021 Share Posted August 25, 2021 Lekker veel ruimte om je op uit te leven! Buiten wroeten is -meestal!- heel fijn. Vieze nagels, schoon hoofd. Dat idee. Geniet er van. Groene groetjes 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Josh Posted August 26, 2021 Author Share Posted August 26, 2021 Wat leuk al die reacties,ga mijn best doen.👍👍 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted October 11, 2021 Share Posted October 11, 2021 Welkom mooie lap grond met al wat fruitgewas, hou oms op de hoogte van je tuin en co. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 16, 2021 Share Posted October 16, 2021 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts