Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Klaagbaak

Featured Replies

Geplaatst:

fijne avond proost.

Geplaatst:

Even klagen: ik mis Borselino? Zelfs als hij rondzoemt om zijn aardbeitjes te bevruchten kan hij hier toch nog wel even komen?

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Geplaatst:

Ja ik ook, volgens mij hangt hij het principe aan niet lezen dan erger je je niet

maar neemt hij dat nu wel heel serieus

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

Die heeft jullie gehoord want hij was er weer vandaag

Geplaatst:
Ja ik ook, volgens mij hangt hij het principe aan niet lezen dan erger je je niet

maar neemt hij dat nu wel heel serieus

Dat doet Koert dus ook denk!

Geplaatst:

Ik wil zon en warmte ben die kou nu goed zat.

Of mag ik niet klagen over het weer hier

Geplaatst:

Dan heb ik hierbij nog een klacht over mijn arm, waar ik 's nachts niet van kan slapen omdat hij zo'n pijn doet. Eigenlijk ligt het aan mijn rug, omdat daar het probleem in de spieren zit en daardoor mijn arm zo'n pijn doet als ik slaap. En 's morgens dat dove en daarna tintelende gevoel

Dinsdag weer fysio. Gelukkig helpt dat, al is het wel een proces van weken

Good things come in small packages

Geplaatst:

En ik nog steeds griep,mag wel eens wat minder worden, maar mijn echte klacht, gaat toch naar het tuincentra [de vlinder] in Deil toe. ten eerste dat zelfbestuivend pruimen boompje, en ten tweede want ik lees hier, over bodem en bemesting,omdat mijn aardappels aangeaard moesten worden,ging ik voor compost, de eigenaar zei,die verkopen wij niet meer,zat teveel rotzooi in, ik vraag wat is een alternatief? hij zei: bemeste tuinaarde mmmm forum in gedachten, nee dat wil ik niet. Hij zegt tuin turf is prima, ik zeg, oké doe dat dan maar afrekenen, kom ik thuis lees ik op de zak goed voor heesters en coniferen, sier tuin dus, maar inmiddels had ik mijn aardappels al aangeaard, toen s'avonds dat de pruim dus niet zelfbestuivend is. Dus tot nu doe ben ik best wel een beetje boos op hun die al echt zoveel jaren dit tuincentra leiden. Mag je toch wel aannemen dat ze verstand van zaken hebben. Mijn man wilde belde morgen, ik zeg,nee ik wil ze echt recht in de ogen kijken, het beetje kennis wat ik hier heb opgedaan,ten toon spreiden, nu moet ik alleen nog even kijken of ze open zijn morgen wordt vervolgd.

Geplaatst:

goed zo Jeanne! zet hem op meid

Geplaatst:

Na een dag intensief werken met de grondboor een peesontsteking in mijn enkel er gratis en voor niet bijgekregen. Ik had al een ontsteking in mijn schouder waardoor ik nu 3 maand stillig met het zwemmen... Ik denk dat ik oud aan 't worden ben

Geplaatst:
Ik wil klagen over mijn knieën.... rotdingen.... ze werken niet mee sinds vorige week... en dat is niet zo handig als je in de tuin wilt knutselen...

Schrale troost; je bent niet de enige.

Op paardenfora heb je nog wel eens topics waarin mensen hun "letsel opgelopen bij/op/onder paarden" kunnen zetten. Krijg het idee dat een dergelijk topic over moestuin-gerelateerde-blessures ook snel vol kan lopen.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Geplaatst:

6 dagen terug: Aardrijskunde tentamen ingehaald, ging over alle lesstof

vandaag: Aardrijskunde oefen examen gemaakt , kreeg ik exact het zelfde blaadje met vragen , stom maar wel handig

Dat was wel handig: Moet een 7,1 ophogen om afgerond weer op een 8 te komen

Maar zo stom:

Bij het tentamen stond er een vraag: "Wat voor soort kaart staat hier onder" , dat moest je dus nazoeken in je atlas en dan kwam je uit op een 'anamorfose' kaart. Maar onder de kaart had hij keurig netjes de bron vermedling gezet.. De URL waar de afbeelding vandaan wam, die URL eindigde op ana2.jpg.. Nou dan weet je het antwoord op de vraag wel he? De argumenten waarom het een anamorfose kaartje was? Staat in de URL meneer! Dus ik die man een compliment gegeven dat hij toch een hele slimme leraar is! En nu had ik dus dezelfde vragen.. maar zonder bron vermelding

En nu weer wiskunde leren

Geplaatst:

Vandaag antwoord gehad op mijn mail van dat tuincentra, of ik mijn tel.nummer wil geven, gedaan,nu wacht ik even af, tot ze bellen,kijken wat ze zeggen,of liever gezegd horen wat ze zeggen.

Geplaatst:

Daar klaag ik dan over mensen die per email om je telefoonnummer vragen is stom,

ze kunnen toch gewoon hun antwoord terug emailen, snap niet waarom ze bellen willen.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:
Of: iemand die belt: "ik heb je net een e-mail gestuurd.... "

Herkenbaar Dat had ik laatst... 'n heel erg ongeduldig iemand..

06.00 's ochtend een e-mail

11.00 's ochtends een telefoontje -> gezegd dat er terug word gemaild -> Zou ik die avond doen

18.00 's avonds -> Staat ie in ene voor de deur

Of mensen die al zeuren "Wanneer verstuurt u het, ik vertrouw het niet meer" terwijl je hun geld nog geen eens binnen hebt

Geplaatst:
Maar onder de kaart had hij keurig netjes de bron vermedling gezet.. De URL waar de afbeelding vandaan wam, die URL eindigde op ana2.jpg..

Jij moet die leraar maar eens bijles informatica gaan geven, dennis

Geplaatst:

Veel leraren kunnen wel even een bijlesje gebruiken inderdaad..

En die Aardrijkskunde leraar.. toen ik hem mijn profielwerkstuk overhandigde vroeg hij of ik later een drukkerij ging beginnen

aangepast door Gast

Geplaatst:

Die weet misschien nog niet dat je een printer aan een computer kunt hangen!

voor jou ff bijles Nederlands : de kunde over het rijk der aarde

Aardrijkskunde

Geplaatst:

Inderdaad, weer een klacht: typen op 'n tablet is niet altijd zo handig

Geplaatst:

rugpijn. bah....

het kwam vorige week al opzetten maar ik had nog goede hoop...

nu moet mijn zenuw weer doodgeprikt, iets wat geen fijne bezigheid is

Geplaatst:

Nee dat is bepaald niet lekker,sterkte, en even na dit, hoe onbelangrijk kan het zijn in jou geval. Maar Hans je hebt gelijk, ik had ook liever gehad dat ze mij gewoon in een e-mail beantwoord hadden, ik heb het duidelijk uitgelegd. Overdag heb ik van tijd tot tijd clienten, en kan onder een behandeling mijn mobiel echt niet mee nemen, want als ik aan het snijden ben, en de mobiel gaat af, krijg je toch zelf een reactie, en dat is voor de client echt niet leuk met een scalpel in je hand dus hoop dat ze bellen als ik even vrij ben. Nu vanavond weer gelezen, dat zo'n boom dan wel vruchten kan vormen maar heel weinig. Het mooiste is dat ik vanavond hun site door gelezen heb, en achter een boom als hij zelfbestuivend is een z achter staat, nu bij de dubbele boerenwitte dus niet. ik hoop dat ze mij kunnen bereiken, op het juiste moment. wordt vervolgd.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.