linda Geplaatst: 23 januari 2012 Geplaatst: 23 januari 2012 Hallo, ik ben nieuw op dit Forum. Mijn naam is Linda en ik woon in Julianadorp (vlakbij Den Helder).Ik ben vorig jaar begonnen met een moestuintje, leuk voor de kinderen maar ook erg leuk voor mezelf!Dit jaar wil ik weer, ik heb het een en ander geleerd van vorig jaar en ik hoop op dit forum ook een hoop te leren.Waar ik me vorig jaar vooral aan irriteerde waren de slakjes, rupsjes en kattenpoep. Nu heb ik op marktplaats een lage plantenkas gezien in precies de goede maat. Maar het is niet van glasmaar van groene PE folie (geen idee wat dat is...) Nou is mijn vraag: krijgen de groenten zo wel genoeg zonlicht? Quote
geedee Geplaatst: 23 januari 2012 Geplaatst: 23 januari 2012 Welkom Linda, veel plezier hier op t forum Ook door zo'n groene plastic kas , krijgen de groenten genoeg licht hoor!...Bij ergre warme dagen beschermd het groen zelfs tegen brandvlekken op sla bladeren ed Quote
Harry's moestuin Geplaatst: 23 januari 2012 Geplaatst: 23 januari 2012 welkom hier Quote Mijn "vriend" de roodborst, tuiniert altijd met me mee.Dat doet me glimlachen en genieten.
Simone Geplaatst: 23 januari 2012 Geplaatst: 23 januari 2012 Welkom en veel plezier Quote Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
wouttie75 Geplaatst: 23 januari 2012 Geplaatst: 23 januari 2012 Welkom buurtgenoot, welkom op dit goede en actieve forum. ! Quote People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
Kruidje Geplaatst: 23 januari 2012 Geplaatst: 23 januari 2012 Welkom! Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
linda Geplaatst: 24 januari 2012 Auteur Geplaatst: 24 januari 2012 Hey wouttie wat leuk, iemand uit de buurt! Heb je een volkstuin in den helder? Ik heb een stukje in onze achtertuin voor de moestuin. Quote
Helly Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 Hallo Linda en welkom op dit forum. Quote Good things come in small packages
Rantje Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 Welkom!! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
wouttie75 Geplaatst: 25 januari 2012 Geplaatst: 25 januari 2012 Ja, ik heb sinds 1,5 jaar een volkstuintje vlakbij huisduinen. Werkt erg verslavend, begonnen met 80 m2 nu ongeveer 200 m2. Quote People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !
appelvrouw Geplaatst: 25 januari 2012 Geplaatst: 25 januari 2012 Welkom! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
linda Geplaatst: 26 januari 2012 Auteur Geplaatst: 26 januari 2012 Leuk wouttie, daar hadden mijn oma en haar partner vroeger ook een tuin! Op een gegeven moment werden ze te oud voor het werk en hebben ze het verkocht. Wel jammer want ik kwam er vroeger als kind heel graag ik vond het toen al super leuk om te helpen. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.