Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hallo


liz

Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

 

Een aantal dagen geleden heb ik dit forum ontdekt en sindsdien al heel veel gelezen en ideeën opgedaan dus daarom leek het me ook wel leuk om me aan te melden.

Ik ben Liz, 26 jaar, ik woon in de provincie Zeeland. Half vorig jaar ben ik begonnen met het kweken van groenten in mijn achtertuin en sinds vandaag heb ik er nog een stuk grond op 5 minuutjes fietsen van mijn huis bij gekregen waar ik ook lekker groente kan gaan verbouwen. Momenteel ben ik bezig met het bouwen van een broeibak en wordt de pergola omgetoverd tot een foliekas voor de tomaten en paprika’s.

Vorig jaar ging het met sommige dingen heel goed en andere echt van geen meter dus ik hoop hier het een en ander te leren zodat het dit seizoen alleen maar beter wordt.

 

Groetjes Liz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor het warme welkom

@Guus: foto's heb ik nog niet die volgen wel wanneer het wat beter weer wordt en er ook wat te zien is in de tuin.

@ Appelvrouw: midden in de Zak van Zuid-Beveland dus ik heb hier echte Zeeuwse klei inderdaad.

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

welkom ! en foto's hoeven niet mooi te zijn. Foto's zijn toevoegingen in het beeld vormen bij je plannen en vragen die je mogelijk hebt. Zijn geen must natuurlijk. Maar wel leuk !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...