liz Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 hallo allemaal, Een aantal dagen geleden heb ik dit forum ontdekt en sindsdien al heel veel gelezen en ideeën opgedaan dus daarom leek het me ook wel leuk om me aan te melden. Ik ben Liz, 26 jaar, ik woon in de provincie Zeeland. Half vorig jaar ben ik begonnen met het kweken van groenten in mijn achtertuin en sinds vandaag heb ik er nog een stuk grond op 5 minuutjes fietsen van mijn huis bij gekregen waar ik ook lekker groente kan gaan verbouwen. Momenteel ben ik bezig met het bouwen van een broeibak en wordt de pergola omgetoverd tot een foliekas voor de tomaten en paprika’s.Vorig jaar ging het met sommige dingen heel goed en andere echt van geen meter dus ik hoop hier het een en ander te leren zodat het dit seizoen alleen maar beter wordt. Groetjes Liz Quote
Helly Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 Hallo Liz en welkom op dit forum. Alvast veel plezier met je moestuin! Quote Good things come in small packages
Simone Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 Welkom en veel plezier Quote Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.
Rantje Geplaatst: 24 januari 2012 Geplaatst: 24 januari 2012 Welkom!! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Guus D Geplaatst: 25 januari 2012 Geplaatst: 25 januari 2012 Welkom, ben benieuwd naar fotos Quote Omdat het kan.
appelvrouw Geplaatst: 25 januari 2012 Geplaatst: 25 januari 2012 Hoi Liz welkom. Zit je op echte Zeeuwse klei? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
liz Geplaatst: 25 januari 2012 Auteur Geplaatst: 25 januari 2012 (aangepast) Hartelijk dank voor het warme welkom @Guus: foto's heb ik nog niet die volgen wel wanneer het wat beter weer wordt en er ook wat te zien is in de tuin. @ Appelvrouw: midden in de Zak van Zuid-Beveland dus ik heb hier echte Zeeuwse klei inderdaad. 25 januari 2012 aangepast door Gast Quote
Bit Geplaatst: 25 januari 2012 Geplaatst: 25 januari 2012 welkom ! en foto's hoeven niet mooi te zijn. Foto's zijn toevoegingen in het beeld vormen bij je plannen en vragen die je mogelijk hebt. Zijn geen must natuurlijk. Maar wel leuk ! Quote
Kruidje Geplaatst: 26 januari 2012 Geplaatst: 26 januari 2012 Welkom Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.