J Homan Geplaatst: 9 maart 2022 Geplaatst: 9 maart 2022 Beste leden Ik zoek aardbeien maar dan de aparte soorten : Ik had een witte aardbei maar die is dood gegaan ,verder zoek ik nog een kauwgom aardbei en andere aparte soorten. Wie heeft er wat over? Groetjes Jeremy Quote
Adrielle Geplaatst: 9 maart 2022 Geplaatst: 9 maart 2022 Heb je een ranzijn in de buurt? Daar staan ze vaak Quote
J Homan Geplaatst: 9 maart 2022 Auteur Geplaatst: 9 maart 2022 Hoi niet meer maar ik zoek juist de aparte . Groetjes jeremy Quote
Flup Geplaatst: 9 maart 2022 Geplaatst: 9 maart 2022 Aparte soorten heb je ook in de tuincentra. De Hornbach hier in de buurt verkoopt zeker 8 soorten aardbeien. Hou er met aparte soorten wel rekening mee dat ze niet altijd zelfbevruchtend zijn. Quote
loes Geplaatst: 9 maart 2022 Geplaatst: 9 maart 2022 Ik heb nu nog niets over maar eind van het jaar zijn er vast een paar stekken Frambozenaardbei (Frau Mieze Schindler) over. Heb ze hier vandaan mocht je meer haast hebben: https://kweduivenvoorden.nl/category/21-aardbeien-special Witte aardbei heb ik niet meer want die smaakten ons niet. Bedoel je met kauwgom aardbei de bubbleberry? Die heb ik bij tuinland Assen gezien. Quote
J Homan Geplaatst: 9 maart 2022 Auteur Geplaatst: 9 maart 2022 Ok bedankt Tuinland in Assen dat is vlakbij Groetjes Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.