Jorieke123 Geplaatst: 2 juni 2012 Geplaatst: 2 juni 2012 Oh, nogal late reactie... Ik heb er nog wel wat dingen uit kunnen halen die nu nog gezaaid kunnen worden. Niet overal staat een datum op, maar veel soorten zijn echt wel even houdbaar.Je moet het zelf weten hoor Anders een andere liefhebber? Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Diane Geplaatst: 3 juni 2012 Geplaatst: 3 juni 2012 Wat leuk idee de zaden-carrousel, volgend jaar zou ik dolgraag mee doen, zag dat je 6mnd aktief lid moet zijn en dat ben ik jammer genoeg niet maar over volgend jaar doe ik dolgraag mee. Succes dames en ik heb verleden jaar toch wel geleerd dat het voor sommige dingen nog niet te laat is vooral als je gebruik maakt van zaaien in een zaaibakje in de kas.
Guus D Geplaatst: 4 juni 2012 Geplaatst: 4 juni 2012 Je kan wel meedoen met zadenenvelop II en zadenenvelop III. Maar wil niemand hem nou? Hij staat nog steeds bij mij Omdat het kan.
appelvrouw Geplaatst: 4 juni 2012 Geplaatst: 4 juni 2012 Ja dat is wel grappig Guus... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Diane Geplaatst: 4 juni 2012 Geplaatst: 4 juni 2012 Als ik mee mag doen hou ik me natuurlijk aanbevolen.
Marieke Geplaatst: 8 juni 2012 Geplaatst: 8 juni 2012 Ja, doe 'm toch maar hoor Guus , als het nog kan. Ik zie wel , leuk is het sowieso wel vermoed ik ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Guus D Geplaatst: 9 juni 2012 Geplaatst: 9 juni 2012 Ik vind t prima. Stuur ik hem begin volgende week naar jouw op Omdat het kan.
Guus D Geplaatst: 22 juni 2012 Geplaatst: 22 juni 2012 Sorry is iets later geworden. Via postnl www.tracktrace.nl Kun je het pakketje volgen. Barcode: 3SKABA227523489 Omdat het kan.
Marieke Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 oh jongens ik heb de doos eindelijk hoor... Op de track&trace zag ik dat hij twee keer was aangeboden en toen naar een afhaalpunt in de buurt was gebracht. Maar geen briefje in de bus gehad.Dus toen de dichtstbijzijnde postkantoren gebeld, nergens het pakket gebracht. Uiteindelijk kreeg ik van een postkantoor-meneer de tip om het eens bij een kleine kiosk in de stad te proberen en inderdaad na een voor mijn gevoel eindeloos gedoe en gezeur ( op welke naam ook al weer? wat staat er dan op het briefje, waarom heeft u geen briefje, welke postcode, wanneer is het pakket bezorgd) kreeg ik de verlossende woorden "ja! er staat her wel een grote rare doos met tekeningen?" (adres en naam stonden er prima heel duidelijk op trouwens).. Nou ik heb peentjes gezweet , echt waar Vanavond ga ik de doos uitpluizen ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
Helly Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 Gelukkig, hij is terecht Was t niet zo verkeerd van die kids om de doos zo vol te tekenen/schilderen Good things come in small packages
Rantje Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 Ik zou graag ook meedoen, heb een behoorlijk aantal zaden over en wil wel weer nieuwe dingen voor volgend jaar proberen. En ik voldoe inmiddels aan de eisen http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
appelvrouw Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 Gelukkig Marieke!Miranda..als je aan de eisen voldoet, en dat zal vast wel..leuk! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Ben Geplaatst: 6 juli 2012 Geplaatst: 6 juli 2012 Ik wil ook wel, maar ik vol doe niet aan de eisen, heb mijn inburgeringscursus hier nig niet volledig afgesloten nog een maandje of vijf
Conny Geplaatst: 17 juli 2012 Geplaatst: 17 juli 2012 Hallo, Ik zou heel graag met de volgende zaden-carrousel mee willen doen. Groetjes Conny. Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
appelvrouw Geplaatst: 18 juli 2012 Geplaatst: 18 juli 2012 Waar is de doos nu? Nog bij Marieke? Want ik wil hem wel..als zij tenminste dezelfde kosten maakt naar Fr als naar Nl... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 14 augustus 2012 Geplaatst: 14 augustus 2012 Up! (En mijn vraag blijft staan)... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Marieke Geplaatst: 14 augustus 2012 Geplaatst: 14 augustus 2012 Hoi hoi, de doos is bij mij.. Ik was van plan 'm gewoon in Nl op de post te doen, kan wel even vragen wat de kosten zijn naar Fr.Wie is er nu na mij officieel / wat is het handigste. Of wachten we even de verzend kosten af ? ★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。°*★*˚°。°*。°*★
appelvrouw Geplaatst: 14 augustus 2012 Geplaatst: 14 augustus 2012 Marieke, Lie is volgende week in Nederland, dus het kan gewoon naar mijn Nld-se adres, dan neemt hij hem mee, en kan hij met visite, ( of uiterlijk met die moestuinforummers die komen voor ons feest ( zie blog/appelvrouw) de 26e augustus mee terug naar NL..als jullie dat goed vinden. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 14 augustus 2012 Geplaatst: 14 augustus 2012 Tijdens de crash heeft Marieke mij ge-sms-d ( hoe kan je dat beter schrijven?) ze zou me de thuis sturen en dan neemt Lie hem mee naar Frankrijk. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 14 augustus 2012 Geplaatst: 14 augustus 2012 @appelvrouw ik ben voorlopig niet aan de beurt dus kan hij beter met iemand anders mee terug
Jorieke123 Geplaatst: 15 augustus 2012 Geplaatst: 15 augustus 2012 Haha dat sms-en was nog een heel gedoe Appelvrouw! Gelukkig had Marieke mijn nummer, en ik kon nog wel mijn privé berichten bekijken waar dan weer jouw nummer stond. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 15 augustus 2012 Geplaatst: 15 augustus 2012 Goed geregeld Jorieke! Gé, ik hoopte dat je hem voor mij in NL op de bus wilt doen We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
geedee Geplaatst: 15 augustus 2012 Geplaatst: 15 augustus 2012 Owwwwwwww zoooooooooooo....ikke blonttttttt Is goed hoor!
Conny Geplaatst: 15 augustus 2012 Geplaatst: 15 augustus 2012 ja aan je profielfoto te zien wel hihihi Leef je leven dag voor dag. https://www.facebook.com/conny.coomans
Aanbevolen berichten