Ga naar inhoud

De zaden-carrousel 2e ronde (Deelname? Zie 1e bericht)

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat leuk idee de zaden-carrousel, volgend jaar zou ik dolgraag mee doen, zag dat je 6mnd aktief lid moet zijn en dat ben ik jammer genoeg niet maar over volgend jaar doe ik dolgraag mee. Succes dames en ik heb verleden jaar toch wel geleerd dat het voor sommige dingen nog niet te laat is vooral als je gebruik maakt van zaaien in een zaaibakje in de kas.

Geplaatst:

Je kan wel meedoen met zadenenvelop II en zadenenvelop III.

Maar wil niemand hem nou? Hij staat nog steeds bij mij

Omdat het kan.

Geplaatst:

Ja, doe 'm toch maar hoor Guus , als het nog kan.

Ik zie wel , leuk is het sowieso wel vermoed ik

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Geplaatst:

oh jongens ik heb de doos eindelijk hoor...

Op de track&trace zag ik dat hij twee keer was aangeboden en toen naar een afhaalpunt in de buurt was gebracht. Maar geen briefje in de bus gehad.

Dus toen de dichtstbijzijnde postkantoren gebeld, nergens het pakket gebracht. Uiteindelijk kreeg ik van een postkantoor-meneer de tip om het eens bij een kleine kiosk in de stad te proberen en inderdaad na een voor mijn gevoel eindeloos gedoe en gezeur ( op welke naam ook al weer? wat staat er dan op het briefje, waarom heeft u geen briefje, welke postcode, wanneer is het pakket bezorgd) kreeg ik de verlossende woorden "ja! er staat her wel een grote rare doos met tekeningen?"

(adres en naam stonden er prima heel duidelijk op trouwens)..

Nou ik heb peentjes gezweet , echt waar

Vanavond ga ik de doos uitpluizen

Geplaatst:

Gelukkig, hij is terecht

Was t niet zo verkeerd van die kids om de doos zo vol te tekenen/schilderen

Good things come in small packages

Geplaatst:

Ik wil ook wel, maar ik vol doe niet aan de eisen, heb mijn inburgeringscursus hier nig niet volledig afgesloten nog een maandje of vijf

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Waar is de doos nu? Nog bij Marieke? Want ik wil hem wel..als zij tenminste dezelfde kosten maakt naar Fr als naar Nl...

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• 4 weeks later...
Geplaatst:

Hoi hoi, de doos is bij mij.. Ik was van plan 'm gewoon in Nl op de post te doen, kan wel even vragen wat de kosten zijn naar Fr.

Wie is er nu na mij officieel / wat is het handigste. Of wachten we even de verzend kosten af ?

Geplaatst:

Marieke, Lie is volgende week in Nederland, dus het kan gewoon naar mijn Nld-se adres, dan neemt hij hem mee, en kan hij met visite, ( of uiterlijk met die moestuinforummers die komen voor ons feest ( zie blog/appelvrouw) de 26e augustus mee terug naar NL..als jullie dat goed vinden.

Geplaatst:

Tijdens de crash heeft Marieke mij ge-sms-d ( hoe kan je dat beter schrijven?) ze zou me de thuis sturen en dan neemt Lie hem mee naar Frankrijk.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...