speets Posted April 22, 2022 Share Posted April 22, 2022 4,5 jaar geleden kreeg ik twee krielen. Eentje werd vreselijk agressief, pakte bv mijn andere kipje bij de kam en slingerde haar rond! (Heb er hier nog over geschreven, maar dat draadje is weg). Ik stond op het punt haar de nek om te draaien, maar toen ze aan de leg kwam, ging het over. Was hormonaal, en het werd bij elke hormonenstorm minder. Ze heeft dit voorjaar een stuk of 10 eitjes gelegd, maar vanmorgen om half zeven hoorde ik haar luid en duidelijk drie keer kraaien (hoe symbolisch...). Dat probeerde ze vorig jaar ook al. Toen kwam het nog niet uit de verf, maar nu zijn het echte onvervalste hanenkukels 🐔 Een paar uur later legt ze een ei en gilt 'tòk tòk een eiiiiiiiiiiii!'. Zo gaat dat soms bij kippen. Maar nu moet hen dus alsnog de deur uit/de pan in wegens burengerucht. Pfff... Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liekie Posted April 22, 2022 Share Posted April 22, 2022 Jeetje... een genderfluide kip. Best bijzonder! Wel zo jammer dat de buren het er niet mee eens zijn. Maarja, overlast veroorzaken is ook weer niet handig. Sterkte ermee. Zo lastig dit! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arja Posted April 22, 2022 Share Posted April 22, 2022 Je krijgt wel een prijs voor het meest originele en toepasselijke gebruik van hen bij een non-binair iemand. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted April 23, 2022 Share Posted April 23, 2022 Ahahhaha @ArjaHeeeeel ad rem ik heb er smakelijk om gelachen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts