Geplaatst: 22 oktober 20222 j Beterschap Henk. Ik ben helemaal te laat jullie een mooie dag te wensen. Ik hoop dat het een prachtige dag was, het weer was vast zo mooi als hier! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 22 oktober 20222 j Het was natuurlijk weer belachelijk gezellig en leuk om te kletsen en eten en ruilen enzovoort! Ik ben ook heel blij met al mijn aanwinsten. Iedereen dank voor de gezelligheid en de plantjes en zaadjes, en@Jorieke123en @Joep123voor jullie gastvrijheid. Mijn saffraanbroodjes waren niet goed gerezen en daardoor een beetje machtig, maar net als de bananencake was alles bijna op toen ik wegging. Altijd een goed teken. @Goldfish Jojan wil de boeken toch wel erg graag hebben. Ze reageerde niet meer omdat ze dacht dat ze al weg waren. Als je ze nog hebt en je ze tegen portokosten naar haar zou willen verzenden, zou dat je heel veel karmapunten opleveren. Even over dm-en?
Geplaatst: 22 oktober 20222 j Auteur Het was weer erg gezellig, en een stukje rustiger dan tijdens de voorjaarseditie en dus meer tijd voor iedereen Bedankt voor alle giften en ruilzaken, ik ga morgen even alles rustig bekijken. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 22 oktober 20222 j Bedankt voor de gezelligheid en leuke ruils.Hoop er volgend jaar weer bij te zijn! Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Geplaatst: 22 oktober 20222 j 44 minuten geleden, Arja zei: @Goldfish Jojan wil de boeken toch wel erg graag hebben. Ze reageerde niet meer omdat ze dacht dat ze al weg waren. Als je ze nog hebt en je ze tegen portokosten naar haar zou willen verzenden, zou dat je heel veel karmapunten opleveren. Even over dm-en? Natuurlijk kan dat. Je hebt een dm.
Geplaatst: 22 oktober 20222 j Het was de reis (die steeds gezelliger wordt met lifters) weer meer dan de moeite waard! Mooi weer (nadat t eerst kort heeft geregend), gelachen om de varkens die genoten van het lekkers dat Wortel een paar keer per week moet opvegen van haar oprit), lekker eten en een paar toffe dingen kunnen ruilen! Dat belooft veel voor de MTFD Voorjaar 2023.
Geplaatst: 22 oktober 20222 j Allemaal super bedankt voor de gezelligheid en alle informatie die ik gekregen heb op mijn eerste MTFD. Heb er van genoten. 👍
Geplaatst: 22 oktober 20222 j @Jorieke123 Bord nummer 4 (het 3de gele bord) bleek al in mijn auto te liggen.... 😐
Geplaatst: 22 oktober 20222 j Auteur Kunnen wij stoppen met zoeken! Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 28 oktober 20222 j Door diverse omstandigheden helaas gemist. Maar ik hoop dat ik komend voorjaar er weer bij ben.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.