Patrijs Geplaatst: 15 oktober 2022 Geplaatst: 15 oktober 2022 (aangepast) Ik begin gewoon brutaal maar een nieuw topic want hier is het nieuwe seizoen al hard in wording. Naast de knoflook nu ook de eerste rij tuinbonen voor komend seizoen gelegd. 15 oktober 2022 aangepast door Patrijs 5 Quote De moestuin van Patrijs
Jane Doe Geplaatst: 21 oktober 2022 Geplaatst: 21 oktober 2022 Zo jij bent er al vroeg bij! Knoflook en tuinbonen moet ik nog, nog niet asn tiegekomen. Maar mogen we de weide voor volgend jaar hooi en kuil ook meetellen? Quote
mdubbelm Geplaatst: 21 oktober 2022 Geplaatst: 21 oktober 2022 Aguadulce tuinbonen kunnen in het najaar. 1 Quote
Patrijs Geplaatst: 2 december 2022 Auteur Geplaatst: 2 december 2022 Weer een rij tuinbonen gelegd, onder beschutting van twee ex-douchecabine ramen. 1 Quote De moestuin van Patrijs
mdubbelm Geplaatst: 2 december 2022 Geplaatst: 2 december 2022 Oh ja, laat ik ook even mijn tuinbonen uitpakken en zaaien ✅ Quote
Lia56 Geplaatst: 3 december 2022 Geplaatst: 3 december 2022 Ik ga vandaag of morgen ook de tuinbonen maar voortrekken in een speciekuip, ben ik hopelijk de luis straks te slim af Quote
Patrijs Geplaatst: 3 december 2022 Auteur Geplaatst: 3 december 2022 (aangepast) Een rij sla geplant, twee rijen prei geplant, en tachtig tuinboontjes gelegd. Alles onder/achter glas. 3 december 2022 aangepast door Patrijs 1 Quote De moestuin van Patrijs
mdubbelm Geplaatst: 3 december 2022 Geplaatst: 3 december 2022 Aguadulce in modules voorgezaaid. Quote
Patrijs Geplaatst: 7 december 2022 Auteur Geplaatst: 7 december 2022 Drie rijen Welsh onion gezet. Wat snijbiet, sla plantjes en selderij wortels. Alles in de platte bak mat een raam er boven. 2 Quote De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 8 december 2022 Auteur Geplaatst: 8 december 2022 30 wintererwten Feltham First in potjes gelegd in de kas. Ook de witlof ingetafeld. 1 Quote De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 9 december 2022 Auteur Geplaatst: 9 december 2022 Twee rijen selderijwortels gezet. Wat snijbietplanten verplant. Twee rijen sla geplant. Alles onder (dicht) platglas. Quote De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 10 december 2022 Auteur Geplaatst: 10 december 2022 Drei rij prei en wat veldsla plantjes verplant in de platte bak. Quote De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 11 december 2022 Auteur Geplaatst: 11 december 2022 Nog wat kleinere snijbietplanten onder glas gezet. Quote De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 29 december 2022 Auteur Geplaatst: 29 december 2022 Onder plat glas pootuien gezet, snijbietplanten verplant, een rij grote en een rij kleintjes. Veldsla plantjes uit de tuin verzameld en op rijtjes in de bak gezet. Quote De moestuin van Patrijs
acpronk Geplaatst: 1 januari 2023 Geplaatst: 1 januari 2023 Gisteren pepers voorgezaaid, en vandaag de paprika's. Niet op warmtemat, heb dan ook geen haast, ze staan rond de 20 graden. 2 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Patrijs Geplaatst: 1 januari 2023 Auteur Geplaatst: 1 januari 2023 Even een vraagje: Hebben die straks kunstlicht nodig? Quote De moestuin van Patrijs
Mellie Geplaatst: 1 januari 2023 Geplaatst: 1 januari 2023 Kan wel, hoeft niet Patrijs. Als je ze nu zaait, hebben ze lang genoeg de tijd om het zonder kunstlicht te kunnen. Ik heb een paar dagen geleden capsicum gezaaid. Ik twijfel nog over aubergines. 1 Quote
acpronk Geplaatst: 1 januari 2023 Geplaatst: 1 januari 2023 Ik zet ze wel onder kunstlicht maar pas als ze gekiemd zijn, ze staan in die Lidl zaaitrays (4*6 vakken). In maart/april verpotten naar P11 en dan op de vensterbank (onverwarmd, iets onder de 20 graden). 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Patrijs Geplaatst: 4 januari 2023 Auteur Geplaatst: 4 januari 2023 Drie dozijn knoflooktenen onder plat glas voor het loof straks. Quote De moestuin van Patrijs
woldistel Geplaatst: 4 januari 2023 Geplaatst: 4 januari 2023 Pepers! De capsicum chinense en baccatum's. Maar toen had ik nog wat ruimte over en zijn er ook nog wat annuum's bij gegaan. Zaaibakjes met lege vakjes vind ik niet kunnen 😁 Ze staan op bodemwarmte en ik heb van elk twee zaadjes gezaaid. Ik ben van plan om deze eerste lichting wat extra licht te geven als ze boven de grond komen. Nog nooit zo vroeg begonnen. 2 Quote
Lia56 Geplaatst: 4 januari 2023 Geplaatst: 4 januari 2023 OOOO jullie zijn vroeg... krijg de kriebels dus ga morgen ook maar aan de slag 😁 Quote
MSDG Geplaatst: 4 januari 2023 Geplaatst: 4 januari 2023 Ik blijf nog op de handen zitten, alleen een paar allium bollen verplant. 😅 1 Quote Volg ons op instagram: https://www.instagram.com/huizersemoestuin/
Marinke Geplaatst: 4 januari 2023 Geplaatst: 4 januari 2023 De handen jeuken om te beginnen met zaaien na dit soort berichten maar ik start toch op z’n vroegst eind januari. 1 Quote
Patrijs Geplaatst: 5 januari 2023 Auteur Geplaatst: 5 januari 2023 Twee dozijn knoflookteentjes er bij geplant in de platte bak. Ook nog wat gevonden uitjes, voornamelijk witte uitjes onder glas gezet voor het loof. Twee potten bieslook en een pot Marokkaanse munt mest gegeven en ook in de platte bak gezet. Het krat met gekiemde tuinbonen ook van de kas naar de plattebak verplaatst omdat het daar wat lichter is en sneller warmer is. Alles water gegeven en de eenruiters op de bak gelegd. de lage kas deels open gelegd om wat regen te vangen. Quote De moestuin van Patrijs
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.