Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Wat heb je vandaag gezaaid of geplant ? 2023.


Patrijs

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...

Knoflook gepoot in de koude kas.

 

Ik wilde vandaag wat zaden kopen bij Welkoop, in ieder geval een slasoort die nu kan en kijken of er nog meer zou liggen dat nu gezaaid kan worden. Maar Welkoop had net de hele schappen met alle zaden leeggehaald.

 

Dus zou ik wat online willen bestellen. Echter, als ik hier zoek naar 'zaaien in oktober', kom ik niet uit bij de draadjes van Jorg, alleen dat van september. Hoe kom ik bij dat lijstje van oktober?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat potten met tomaat en bieslook leeggemaakt of bijgewerkt zodat ze straks de kas in kunnen.

Daar een plekje gemaakt.

Een krat klaargemaakt om tuinbonen in voor te zaaien.

Een stuk geschoffeld in de zon toen ik nog niet wist dat de rest van de dag erg somber zou worden.

Het achter greppeltje uit geharkt zodat het water beter weg kan.

Flink wat onkruid en oude bloemen op de compost gemikt en daar weer een laag mest over.

De laatste kleine pompoenen mee naar huis genomen, alleen nog drie Muskaat pompoenen groeien nog op de tuin.

Muntthee gedronken en muntplanten kort gesnoeid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later ...

In de platte bak twee rijen sla zaailingen van de volle grond gezet.

Wat andijvie, venkelplanten, snijbiet en een Russische bladkool geplant.

Ook nog een rij koriander gezaaid. Dit van het zaad en de plantjes die spontaan in de bak zijn komen groeien.

Nog even zonder glas er op want het is net gespit en zacht weer met regen, dan kan de grond nog wat inklinken.

aangepast door Patrijs
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...