RedTomato Geplaatst: 16 november 2022 Geplaatst: 16 november 2022 Bij mijn laatste planten bestelling heb ik een b-keus fruit-setje gekocht. Je weet van te voren niet wat je krijgt. Twee plantjes waren makkelijk te herkennen (veenbes en blauwe bes). De andere drie maken het mij erg moeilijk. En ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. De eerste is een boomachtige (nu ca 1+ meter) Nummer 2 en 3 zijn dezelfde... Het blad komt me wel ergens bekend voor... Ze zijn nog erg klein en hebben niet zo veel blad (meer) Quote
acpronk Geplaatst: 16 november 2022 Geplaatst: 16 november 2022 1 is kers2 is framboos3 is niet scherp 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
RedTomato Geplaatst: 16 november 2022 Auteur Geplaatst: 16 november 2022 Nr 3 is dezelfde als 2 had meer een foto gemaakt voor de rest van de plant. Bedacht me later dat dat weinig zin had, zo jong als ze zijn. Ik weet niet of nr 1 kers is. het blad ziet er toch erg anders uit als mijn kers. En de klieren lijken verder van het blad af te zitten. Quote
marcelru Geplaatst: 17 november 2022 Geplaatst: 17 november 2022 9 hours ago, RedTomato said: Ik weet niet of nr 1 kers is. het blad ziet er toch erg anders uit als mijn kers. En de klieren lijken verder van het blad af te zitten. Maak anders even en foto van de stam, het wat oudere hout. Is vrij specifiek voor kersen. 1 Quote
RedTomato Geplaatst: 17 november 2022 Auteur Geplaatst: 17 november 2022 (aangepast) @marcelru De stam kun je zien op de 3e foto. Ik kan nog de orginele foto verder inzoomen en hier neerzetten. Edit: inzoom op de stam: 17 november 2022 aangepast door RedTomato Quote
marcelru Geplaatst: 17 november 2022 Geplaatst: 17 november 2022 Kers, kan bijna niet missen. Hoe groot zijn de bladeren (lengte en breedte) en hoe lang is de bladsteel? Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.