Supermoeke Geplaatst: 10 maart 2012 Auteur Geplaatst: 10 maart 2012 (aangepast) Hey Miranda.. Ik heb net ff foto's gemaakt van mijn erwten ding.. De bovenkant.. Kreeg hem niet helemaal goed in beeld.. heb wel 7 keer moeten proberen voor een foto die een beetje goed was.. De bovenkant van voren.. en de overkan van voren.. 29 maart 2012 aangepast door Gast
jeanne-heijmans Geplaatst: 10 maart 2012 Geplaatst: 10 maart 2012 Dat is ook makkelijk met dat gaas zeg
Rantje Geplaatst: 10 maart 2012 Geplaatst: 10 maart 2012 Dank je, ik had hem al een beetje door...hihi Maar aan de achterkant staat dus niets...dus das ruimte verspilling maar daar kan dan wel nog radijs, bietjes, sla e.d. staan... Wordt steeds creatiever met plekjes verzinnen geloof ik http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Supermoeke Geplaatst: 10 maart 2012 Auteur Geplaatst: 10 maart 2012 Het lijkt groter dan dat het is hoor.. Maar je kunt het altijd proberen om er nog iets tussen te zetten..
Supermoeke Geplaatst: 11 maart 2012 Auteur Geplaatst: 11 maart 2012 We zijn heerlijk aan het genieten van het mooie weer.. We gaan zo de kas opzetten.. ik heb er zin in..
yoshirules Geplaatst: 14 maart 2012 Geplaatst: 14 maart 2012 Ik heb dezelfde kas als op jouw foto's. Wanneer kun je daar de tomaten of pepers inzetten?
Supermoeke Geplaatst: 15 maart 2012 Auteur Geplaatst: 15 maart 2012 Ik zet er van na 15 mei tomaten in.. Of het moet gewoon goed weer zijn.. Koelt best af in die kas.. Maar ik ben er wel super blij mee..
Supermoeke Geplaatst: 16 maart 2012 Auteur Geplaatst: 16 maart 2012 (aangepast) Zo de kas staat weer.. Nu moeten we alleen nog de bak vullen.. Ikheb de kruiden er al instaan.. In hun emmertjes.. De kas.. De erwten.. Die gaan nu ook erg snel.. Ze beginnen al van die klimdingen te krijgen.. De pluksla.. Dat heeft ff geduurd voordat die boven kwam zeg.. Maar Ik mag nu niet klagen.. Van de week bij de aldi knoflook gehaald.. Ik heb de winkel teentjes eruit gehaald en nieuwe er voor in de plaats gezet.. De radijs.. Beginnen ook goed te groeien.. Ik laat ze eens lekker bij elkaar zitten.. Kijken wat dat wordt.. De tomaten op de venstebank beginnen ook aardig te groeien.. en de rest ook.. Super leuk... en nu het weer zo lekker is krijg je alleen maar meer kriebels.. 19 maart 2012 aangepast door Gast
Supermoeke Geplaatst: 17 maart 2012 Auteur Geplaatst: 17 maart 2012 Wat een lekker weer is het weer.. Ik heb net weer alles naar buiten gedragen en in mijn kasje gezet.. en als het vanmiddag weer gaat afkoelen haal ik het weer binnen.. Zo blijven we lekker bezig..
annemiek123 Geplaatst: 17 maart 2012 Geplaatst: 17 maart 2012 Ziet er allemaal goed uit hoor, en ook fijn dat je kas weer staat, bouw je die ieder jaar af en op?? Ik laat de mijne zomer en winter staan, maar het doek lijdt daar wel onder... Groetjes Annemiek http://moestuintjeaandedommel.blogspot.com
Supermoeke Geplaatst: 17 maart 2012 Auteur Geplaatst: 17 maart 2012 Ziet er allemaal goed uit hoor, en ook fijn dat je kas weer staat, bouw je die ieder jaar af en op?? Ik laat de mijne zomer en winter staan, maar het doek lijdt daar wel onder...Dank je wel.. Nee, We hebben hem de laatste keer moeten afbreken omdat we gingen verhuizen.. Nu laat ik hem weer gewoon staan.. Anders zit ik toch met de grond in de bakken die ik nergens kan laten..
Cathelijne Geplaatst: 17 maart 2012 Geplaatst: 17 maart 2012 Erg handig, dat kippengaas. Je brengt me op ideeen!
Supermoeke Geplaatst: 19 maart 2012 Auteur Geplaatst: 19 maart 2012 (aangepast) Zo hier houden we elke dag een volksverhuizing.. Als het mooi weer is dan he.. 's morgens gaat alles de kas in en einde van de middag zet ik ze weer lekker binnnen.. Vandaag maar weer eens wat fot's gemaakt.. Want wat groeit het toch allemaal hard zeg.. Leuk nog dat zo bij te houden.. Je ziet soms al het verschil in een halve dag.. Geweldig.. De paprika's er zijn er toch 8 omhoog gekomen.. De aardbeitjes van de Actoin.. De tomaatjes en de erwten.. Deze erwten zijn bang voor kouwe tenen.. Mogen pas na 15 mei naar buiten.. NIet goed gelezen op de verpakking toen ik ze ging zaaien.. 29 maart 2012 aangepast door Gast
Rantje Geplaatst: 19 maart 2012 Geplaatst: 19 maart 2012 Ze zien er goed uit hoor!!! Pas je wel op met dat slepen, straks ben je overspannen Wat voor soort erwt is het dan? Is het een siererwt? Onze voorkamerraam heeft sinds gisteravond een metamorfose ondergaan...hele stellage is elkaar gezet, ziet er niet uit maar het is wel handig met al die planten! Je aardbeitjes hebben ook echte blaadjes zie ik, schattig zijjn ze hè? Ik vind ze ook zo leuk! http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Supermoeke Geplaatst: 19 maart 2012 Auteur Geplaatst: 19 maart 2012 Ze zien er goed uit hoor!!! Pas je wel op met dat slepen, straks ben je overspannen Wat voor soort erwt is het dan? Is het een siererwt? Onze voorkamerraam heeft sinds gisteravond een metamorfose ondergaan...hele stellage is elkaar gezet, ziet er niet uit maar het is wel handig met al die planten! Je aardbeitjes hebben ook echte blaadjes zie ik, schattig zijjn ze hè? Ik vind ze ook zo leuk! Hahaha.. Nog dat valt wel mee hoor.. Ik hoef maar 4 keer op een neer te lopen hoor.. Dus dat overspannen zal wel meevallen.. Het zijn kreukzadige doperwten "Lancet".. Ja, ik vind ze ook super schattig.. Hihi.. Nu nog wachten tot er schattige aardbeitjes aan komen.. Ik zal zo een bij je kijken..
Helly Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 Ik dacht ook dat erwten buiten gezaaid moesten worden. En vanaf februari. Good things come in small packages
Supermoeke Geplaatst: 20 maart 2012 Auteur Geplaatst: 20 maart 2012 Ik heb ff op het zakje gekeken.. Daar staat: Vanaf april na risico op vorst in warme bodem, De uitzaai kan tot juni worden herhaald.. Nou ik laat ze nog maar ff binnen staan.. Vandaag heb ik gele uien de grond in gedaan en borage, dille en basilicum..
Helly Geplaatst: 20 maart 2012 Geplaatst: 20 maart 2012 Dan heb je een ander ras dan ik heb. Zal wel veel verschil in zitten. Ach, als t maar groeit en eetbaar wordt Good things come in small packages
Supermoeke Geplaatst: 20 maart 2012 Auteur Geplaatst: 20 maart 2012 Zo is het.. En dat zal wel helemaal goed komen..
Rantje Geplaatst: 21 maart 2012 Geplaatst: 21 maart 2012 Haha ik zoeken met google op dat soort van jou, nergens te vinden...hihi alleen 2 berichten hier op het forum. Weet je zeker dat ze zo heten Kreukzadig wil wel iets meer warmte maar kan nergens iets vinden van een erwt die zo laat pas gezaaid mag worden...wel natuurlijk de sperciebonen e.d. Nou ja, ik kan jouw speciale erwt dus nergens vinden http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Helly Geplaatst: 21 maart 2012 Geplaatst: 21 maart 2012 Miranda, je kan niet alles in je kleine tuintje planten hoor. Niet alles ineens willen hè Good things come in small packages
Rantje Geplaatst: 21 maart 2012 Geplaatst: 21 maart 2012 Dit was puur 'kennis' opdoen http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Supermoeke Geplaatst: 21 maart 2012 Auteur Geplaatst: 21 maart 2012 Hahaha.. Het houd ons wel bezig he.. Nou ik heb maar ff foto's gemaakt.. Hier zijn ze..
Rantje Geplaatst: 21 maart 2012 Geplaatst: 21 maart 2012 Typisch die Duitsers hè...maar hij klinkt wel erg leuk!En juist omdat erwten het met meer warmte niet meer zo goed doen is íe wel apart! Een laat erwtenras Ben super benieuwd hoe die het gaat doen enzo...Jij lust toch ook geen erwten? Of was dat weer iemand anders http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Aanbevolen berichten