Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Hey Miranda..

Ik heb net ff foto's gemaakt van mijn erwten ding..

003.jpg

De bovenkant.. Kreeg hem niet helemaal goed in beeld.. heb wel 7 keer moeten proberen voor een foto die een beetje goed was..

004.jpg

De bovenkant van voren..

005.jpg

en de overkan van voren..

aangepast door Gast

Zo de kas staat weer.. Nu moeten we alleen nog de bak vullen.. Ikheb de kruiden er al instaan.. In hun emmertjes..

Kids2012001-3.jpg

De kas..

Kids2012002-3.jpg

De erwten.. Die gaan nu ook erg snel.. Ze beginnen al van die klimdingen te krijgen..

Kids2012003-2.jpg

De pluksla.. Dat heeft ff geduurd voordat die boven kwam zeg.. Maar Ik mag nu niet klagen..

Kids2012004-2.jpg

Van de week bij de aldi knoflook gehaald.. Ik heb de winkel teentjes eruit gehaald en nieuwe er voor in de plaats gezet..

Kids2012005-1.jpg

De radijs.. Beginnen ook goed te groeien.. Ik laat ze eens lekker bij elkaar zitten.. Kijken wat dat wordt..

Kids2012006.jpg

De tomaten op de venstebank beginnen ook aardig te groeien.. en de rest ook.. Super leuk... en nu het weer zo lekker is krijg je alleen maar meer kriebels..

aangepast door Gast
Geplaatst:

Wat een lekker weer is het weer.. Ik heb net weer alles naar buiten gedragen en in mijn kasje gezet.. en als het vanmiddag weer gaat afkoelen haal ik het weer binnen.. Zo blijven we lekker bezig..

Geplaatst:
Ziet er allemaal goed uit hoor, en ook fijn dat je kas weer staat, bouw je die ieder jaar af en op?? Ik laat de mijne zomer en winter staan, maar het doek lijdt daar wel onder...

Dank je wel.. Nee, We hebben hem de laatste keer moeten afbreken omdat we gingen verhuizen.. Nu laat ik hem weer gewoon staan.. Anders zit ik toch met de grond in de bakken die ik nergens kan laten..

Zo hier houden we elke dag een volksverhuizing.. Als het mooi weer is dan he.. 's morgens gaat alles de kas in en einde van de middag zet ik ze weer lekker binnnen.. Vandaag maar weer eens wat fot's gemaakt.. Want wat groeit het toch allemaal hard zeg.. Leuk nog dat zo bij te houden.. Je ziet soms al het verschil in een halve dag.. Geweldig..

Kids2012001-4.jpg

De paprika's er zijn er toch 8 omhoog gekomen..

Kids2012002-4.jpg

De aardbeitjes van de Actoin..

Kids2012003-3.jpg

De tomaatjes en de erwten.. Deze erwten zijn bang voor kouwe tenen.. Mogen pas na 15 mei naar buiten.. NIet goed gelezen op de verpakking toen ik ze ging zaaien..

aangepast door Gast
Geplaatst:

Ze zien er goed uit hoor!!!

Pas je wel op met dat slepen, straks ben je overspannen

Wat voor soort erwt is het dan? Is het een siererwt?

Onze voorkamerraam heeft sinds gisteravond een metamorfose ondergaan...hele stellage is elkaar gezet, ziet er niet uit maar het is wel handig met al die planten!

Je aardbeitjes hebben ook echte blaadjes zie ik, schattig zijjn ze hè? Ik vind ze ook zo leuk!

Geplaatst:
Ze zien er goed uit hoor!!!

Pas je wel op met dat slepen, straks ben je overspannen

Wat voor soort erwt is het dan? Is het een siererwt?

Onze voorkamerraam heeft sinds gisteravond een metamorfose ondergaan...hele stellage is elkaar gezet, ziet er niet uit maar het is wel handig met al die planten!

Je aardbeitjes hebben ook echte blaadjes zie ik, schattig zijjn ze hè? Ik vind ze ook zo leuk!

Hahaha.. Nog dat valt wel mee hoor.. Ik hoef maar 4 keer op een neer te lopen hoor.. Dus dat overspannen zal wel meevallen..

Het zijn kreukzadige doperwten "Lancet"..

Ja, ik vind ze ook super schattig.. Hihi.. Nu nog wachten tot er schattige aardbeitjes aan komen..

Ik zal zo een bij je kijken..

Geplaatst:

Ik heb ff op het zakje gekeken.. Daar staat: Vanaf april na risico op vorst in warme bodem, De uitzaai kan tot juni worden herhaald.. Nou ik laat ze nog maar ff binnen staan..

Vandaag heb ik gele uien de grond in gedaan en borage, dille en basilicum..

Geplaatst:

Dan heb je een ander ras dan ik heb. Zal wel veel verschil in zitten. Ach, als t maar groeit en eetbaar wordt

Good things come in small packages

Geplaatst:

Haha ik zoeken met google op dat soort van jou, nergens te vinden...hihi alleen 2 berichten hier op het forum. Weet je zeker dat ze zo heten

Kreukzadig wil wel iets meer warmte maar kan nergens iets vinden van een erwt die zo laat pas gezaaid mag worden...wel natuurlijk de sperciebonen e.d.

Nou ja, ik kan jouw speciale erwt dus nergens vinden

Geplaatst:

Miranda, je kan niet alles in je kleine tuintje planten hoor. Niet alles ineens willen hè

Good things come in small packages

• Nieuwe aanmaken...