Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een nog klein bergamotplantje kan ik meebrengen, als je nog wit kattenkruid over hebt eventueel als ruil, graag. Ik heb hier alleen de blauwe variant staan.

Geplaatst:

Jorieke, 

Las dat jij zaailingen van zonneoog had staan, mag ik daar een klein polletje van? Alleen als je ze over hebt hoor..

Kan ik nog iets voor jou betekenen?

• Like 1
Geplaatst:

Nee, ik heb geen kleine polletjes :lol: ik maak morgen wel even een foto. Ik kreeg ze met moeite uit de grond, kan ze nog in kleinere stukken steken. Nemen jullie iets van een emmer of vuilniszak mee om ze in te vervoeren? Ze liggen nu boven de grond maar lopen alsnog vrolijk uit omdat het wel lekker regent hier steeds. 

Geplaatst:

🙈

Gelukkig liggen er bij ons standaard vuilniszakken in de auto. Je weet maar nooit...

Nou ja, iets groter polletje mag ook hoor. Maar anderen gaan voor..echt alleen als je over hebt.

Geplaatst:

Ik heb hier e.e.a. aan zaagsel/krullen staan (een paar vuilniszakken), vanuit mijn hobby van houtbewerken. Is een mix van vooral eik en beuk, wisselend van fijn zaagsel tot middelgrove krullen (helaas wel allemaal door elkaar). Heb je daar wat aan?

• Like 1

Oudholland

Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?

Geplaatst:

Sorry voor de valeriaan en de verbena Jorieke! Ik ben er niet meer aan toegekomen die uit te steken. 
En dan wil ik wel van alles van jou..bergbasil, eieren en een potje saindoux. Graag. 

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Kan ik in ruil voor gastvrijheid je weer blij maken met ontbijtproducten? Voorkeur?  Of juist weer een suikerberg?   Een stekje kervel is welkom, ik realiseer mij wel dat ik die goed moet markeren , want t lijkt ook veel op t onkruid wat ik heb in de tuin.  Met een ijverige tuinhulp er bij is ie dan zo om zeep .

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...