henkg Geplaatst: 1 april 2023 Geplaatst: 1 april 2023 Genoteerd: 4x Balkonstar voor Jorieke. Gisterenmiddag gezaaid. Ze zullen op 15 april nog erg klein zijn. 1 Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Jorieke123 Geplaatst: 1 april 2023 Auteur Geplaatst: 1 april 2023 Dank! Maak ik iemand blij met hydrolaat/hydrosol van: mandarijn, sinaasappel, citroen, gember, hennep? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 1 april 2023 Geplaatst: 1 april 2023 Citroen vind ik een van de lekkerste geuren die er is! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 2 april 2023 Auteur Geplaatst: 2 april 2023 Neem je zelf een flesje mee van +/- 100 ml inhoud? Dan vullen we die. Ik ben nog op zoek naar zaailingen van een rode ui. Ik heb 2x gezaaid maar er komt niets op. Nieuw zakje zaad... vorig jaar ook al nix Ik hoef geen pootuitjes, daar heb ik geen goeie resultaten mee hier. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 8 april 2023 Auteur Geplaatst: 8 april 2023 Wie wil er eendeneieren? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
acpronk Geplaatst: 8 april 2023 Geplaatst: 8 april 2023 Ik zie dat je ook yakon zoekt.Heb ik voor je. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Jorieke123 Geplaatst: 8 april 2023 Auteur Geplaatst: 8 april 2023 Fijn @acpronk! Die kan ik gebruiken, fijn spul Ik heb het genoteerd Arja! 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
redzebra Geplaatst: 8 april 2023 Geplaatst: 8 april 2023 Een nog klein bergamotplantje kan ik meebrengen, als je nog wit kattenkruid over hebt eventueel als ruil, graag. Ik heb hier alleen de blauwe variant staan. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 8 april 2023 Auteur Geplaatst: 8 april 2023 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Ciska Geplaatst: 8 april 2023 Geplaatst: 8 april 2023 Jorieke, Las dat jij zaailingen van zonneoog had staan, mag ik daar een klein polletje van? Alleen als je ze over hebt hoor.. Kan ik nog iets voor jou betekenen? 1 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 8 april 2023 Auteur Geplaatst: 8 april 2023 Nee, ik heb geen kleine polletjes ik maak morgen wel even een foto. Ik kreeg ze met moeite uit de grond, kan ze nog in kleinere stukken steken. Nemen jullie iets van een emmer of vuilniszak mee om ze in te vervoeren? Ze liggen nu boven de grond maar lopen alsnog vrolijk uit omdat het wel lekker regent hier steeds. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Ciska Geplaatst: 9 april 2023 Geplaatst: 9 april 2023 🙈 Gelukkig liggen er bij ons standaard vuilniszakken in de auto. Je weet maar nooit... Nou ja, iets groter polletje mag ook hoor. Maar anderen gaan voor..echt alleen als je over hebt. Quote
Oudholland Geplaatst: 9 april 2023 Geplaatst: 9 april 2023 Ik heb hier e.e.a. aan zaagsel/krullen staan (een paar vuilniszakken), vanuit mijn hobby van houtbewerken. Is een mix van vooral eik en beuk, wisselend van fijn zaagsel tot middelgrove krullen (helaas wel allemaal door elkaar). Heb je daar wat aan? 1 Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Jorieke123 Geplaatst: 9 april 2023 Auteur Geplaatst: 9 april 2023 Nou zeker! Ik zou het zelf nog kunnen zeven Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 9 april 2023 Auteur Geplaatst: 9 april 2023 @Arja en @Ciska 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
appelvrouw Geplaatst: 10 april 2023 Geplaatst: 10 april 2023 Sorry voor de valeriaan en de verbena Jorieke! Ik ben er niet meer aan toegekomen die uit te steken. En dan wil ik wel van alles van jou..bergbasil, eieren en een potje saindoux. Graag. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 10 april 2023 Auteur Geplaatst: 10 april 2023 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Jorieke123 Geplaatst: 11 april 2023 Auteur Geplaatst: 11 april 2023 Ik vond nog zaailingen (echt net boven de grond) van Roomse kervel. Ik zet ze op de weggeeftafel, maar als er nu al iemand is die er graag een paar wil hebben dan zet ik je naam er op 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 11 april 2023 Geplaatst: 11 april 2023 Mag ik een Roomse kervel? Manlief had het er toevallig gister over. 1 Quote
Goldfish Geplaatst: 11 april 2023 Geplaatst: 11 april 2023 Kan ik in ruil voor gastvrijheid je weer blij maken met ontbijtproducten? Voorkeur? Of juist weer een suikerberg? Een stekje kervel is welkom, ik realiseer mij wel dat ik die goed moet markeren , want t lijkt ook veel op t onkruid wat ik heb in de tuin. Met een ijverige tuinhulp er bij is ie dan zo om zeep . Quote
Jorieke123 Geplaatst: 11 april 2023 Auteur Geplaatst: 11 april 2023 Ontbijtproducten zijn zeker gewenst en nee ik heb geen voorkeur. Dat van de vorige keer was top, maar iets anders vast ook Ik noteer een kervel! Ik heb 2 zaailingen per potje, ze zullen dit 1e jaar nog niet heel hard groeien maar het worden daarna wel flinke pollen. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.