Geplaatst: 9 mei 201213 j Auteur De eerste inderdaad, tweede lijkt mij een karmozijnbes (mooi, maar pas op: delen van de plant zijn flink giftig!) Goed te weten, dan gaat ie mn tuin uit Of je laat hem staan en eet er niet van Ik heb een hongerig hondje die alles eet wat los en vast zit dus lijkt me beter hem weg te halen
Geplaatst: 9 mei 201213 j Die blauwe regen is prachtig maar ook erg giftig...Volgens mij heb je wel meer struiken staan die giftig zijn. http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Geplaatst: 9 mei 201213 j @Kuikhoven en Rubo: Willen jullie (elkaar) wat minder quoten? Het topic wordt er zo erg lang van, en het is ook niet nodig als je steeds direct op elkaar reageert. (als je nou een ouder bericht quote om dingen duidelijker te maken, dan kan het natuurlijk wel) Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 9 mei 201213 j Je kan ook gewoon in de settings aangeven dat je max 1 quote in een quote wil...Dat scheelt misschien.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.