Vastone Geplaatst: 7 februari 2023 Geplaatst: 7 februari 2023 Ha allemaal, Na 1,5 jaar afwezigheid, kan ik me gelukkig weer present melden met het nieuwe moestuinseizoen in aantocht! De afgelopen 1,5jaar 3 keer corona gehad en daar helaas ook flink ziek van geweest. Daarmee stond alles in de (moes) tuin op een heel erg laag pitje. En wat heb ik dat gemist! 2023 brengt hopelijk een gezond en positief moestuin jaar! Ik kan niet wachten om weer aan de slag te gaan en ook weer mee te lezen met jullie activiteiten en belevenissen. Groetjes Vastone 8 Quote
mdubbelm Geplaatst: 7 februari 2023 Geplaatst: 7 februari 2023 Fijn dat er weer wat perspectief lijkt te zijn, en welkom terug! Quote
Lia56 Geplaatst: 7 februari 2023 Geplaatst: 7 februari 2023 (aangepast) Welkom en veel moestuin geluk in 2023 7 februari 2023 aangepast door Lia56 Quote
Jeanne heijmans Geplaatst: 9 februari 2023 Geplaatst: 9 februari 2023 Welkom terug,laat dit jaar op elk gebied een goed jaar voor je worden.succes Quote
Jorieke123 Geplaatst: 16 februari 2023 Geplaatst: 16 februari 2023 Welkom terug! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Soete Geplaatst: 17 februari 2023 Geplaatst: 17 februari 2023 Veel succes dit jaar in de moestuin en hopelijk een goede gezondheid! Quote
Mellie Geplaatst: 22 maart 2023 Geplaatst: 22 maart 2023 Vastone, welkom, welkom! Fijn dat alle narigheid achter je ligt. Het wordt vast een heerlijk moesjaar en ik hoop dat je wat antistoffen inmiddels hebt opgebouwd. Wat een gedoe zeg. Als mede kwakkelaar weet ik alles van slecht, half of niet kunnen tuinieren. Het vreet. Dus super fijn dat je weer aan de slag kunt! 1 Quote
Patrijs Geplaatst: 2 april 2023 Geplaatst: 2 april 2023 Succes maar weer! 1 Quote De moestuin van Patrijs
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.