Geplaatst: 22 februari 20233 j Auteur 2 uren geleden, mdubbelm zei: Hoe lang hebben jullie er gewoond? We hebben het huis 28 jaar en wonen er 18 jaar denk ik. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 23 februari 20233 j Hee... waarom lees ik dit nu pas? En delen op Mastodon hoeft dus niet meer. Verkocht. Gefeliciteerd. 🥂 En nu heel veel sterkte met het afscheid nemen van het paradijsje. En Drenthe?... ja doen... Of nog een stukje dichterbij? Succes met de huizenjacht, het schijnt nogal een overspannen gebeuren te zijn als ik de verhalen mag geloven.
Geplaatst: 23 februari 20233 j Auteur Ja die overspannen markt..we zullen wel zien. Eerst gaan we toch wat huren. Daar gaan we naar op zoek. En een opslag. Dus wie een vakantie of ander huis te huur weet vanaf eind mei oid😉? In ieder geval zal het in de lente weinig tuinieren zijn😱😭 23 februari 20233 j aangepast door appelvrouw We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 23 februari 20233 j En ik maar klikken op die deur om naar de tuin te gaan 😁 Ben natuurlijk rijkelijk te laat, ze is alweer op slot! Als je toch echt 500km daar vandaag wil gaan wonen zou ik dan eerder de andere richten op gaan. Lekker warm. Succes met de nieuwe zoektocht in ieder geval.
Geplaatst: 23 februari 20233 j Auteur Je hebt gelijk Swa, maar 500 km noordelijker is weer andere warmte te vinden..familie, en vrienden🔥🌞❤️😍 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 21 maart 20232 j Wat een verandering! Maar goed te begrijpen. Onze buren gaan dit voorjaar/zomer voor 2 jaar naar Australie en hebben voor die tijd het huis te huur. Niet Drente dus, maar wel NL en leuke buren
Geplaatst: 22 maart 20232 j Auteur Helaas te laat dit..net getekend voor een ander huis. Hopelijk met net zulke leuke buren. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 23 maart 20232 j 13 uren geleden, appelvrouw zei: Helaas te laat dit..net getekend voor een ander huis. Hopelijk met net zulke leuke buren. Waar waar waar??? Gefeliciteerd.
Geplaatst: 23 maart 20232 j Auteur groesbeek! ik woonde daar al eens, 52 jaar geleden ongeveer😊 We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 25 maart 20232 j Jee, wat een stap. En mooi dat alles zo voorspoedig loopt. Ben wel benieuwd of de overgang naar Nederland niet weer ontzettend wennen is. Succes met de verhuizing!
Geplaatst: 26 maart 20232 j Van harte! Nu nog een prachtig huis vinden. Ik wens je veel sterkte en rust toe de komende tijd. Verhuizen en huizenjacht is stressvol. Ik verhuis volgende week! Pfffffffff. Vermoeiend maar het geeft zoveel positieve energie! Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.