Ga naar inhoud

Mezelf voorstellen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Een hele goedendag.

Een nieuweling op dit forum. Ik ben Dave en woon in Boskoop waar ik zowel woon als moestuinier. Ik heb mijn moestuin op een moestuinen complex sinds maart 2022. Ik startte met 200m2 waarvan ik 100m2 aan m’n zusje heb gegeven zodat we beide konden kijken of het was is. Dat was me vorig jaar ontzettend goed bevallen. 
Zo goed zelfs dat het tuintje dat naast me vrij kwam ik deze gelijk heb toegevoegd en nu groot grondbezitter ben. 

Voor nu een foto hoe de tuin er nu momenteel bij ligt. (Mijn tuin loopt tot het einde van het hekje. 

groetjes Dave 

7B5495FD-C68E-40E0-B124-357DD4BA6C03.jpeg

• Like 7
Geplaatst:
3 uren geleden, Vastone zei:

Welkom! Flink stuk moestuin! Heb je er alleen groenten staan of ook fruit en/of bloemen? 

Ja, het is zeker een flink stuk. Vorig jaar heb ik alleen maar groente verbouwt. Dit jaar komt er een grote bloemen tuin, staan er 2 fruitbomen (appel en een peer) en komt er een klein fruit straatje met frambozen en bramen. 

• Like 1
  • 3 weeks later...
Geplaatst:

Bedankt allemaal voor jullie reacties!
Vorige week weer hard gewerkt en kwam er een grote verrassing. Gratis houtsnippers op de vereniging. Daar heb ik wel gebruik van gemaakt. 

Bij deze de tussenstand van de tuinen nu. 

542DE879-EE94-4E2E-B465-1A2D5F234014.jpeg

• Like 3
Geplaatst:
16 hours ago, acpronk said:

Waarom word ik nou nooit op de hoogte gehouden?😑
Ik was er afgelopen maandag nog, maar niks gezien.

was via de mail gemeld door Marieke, zaterdag lag er nog genoeg.

on topic, wlekom Dave, ook wij kennen elkaar al 😌

• Thanks 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...