Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Sponsorloop Nijmeegse 4Daagse

Featured Replies

Geplaatst:

Hi mede-moestuinierders,

even een topic van een hele andere orde vanuit mijn kant. Het is soms lastig voor te stellen dat buiten het forum we natuurlijk allemaal ons eigen leven hebben waar ook veel meer in omgaat dan groenten, fruit en andere plantjes. Zo ook mijn vrouw en ik. Aankomende zomer hebben we ons de uitdaging gesteld om de 50km van de Nijmeegse 4Daagse te gaan lopen en dat terwijl we geen wandelaars zijn. Om hier een extra dimensie aan te geven combineren we dat met een sponsorloop voor een goed doel wat ons persoonlijk raakt. Wij zitten al een aantal jaren in een fertiliteitstraject omdat een kind krijgen voor ons niet vanzelfsprekend is gebleken. Het goede doel waar we voor lopen is Freya, een organisatie die zich inzet om het taboe op fertiliteitsproblemen te doorbreken en verbeteringen in de zorg te realiseren. Helaas zijn er enorm veel mensen die hier mee te maken krijgen en het kan enorm zwaar zijn juist omdat het niet bespreekbaar is of lijkt. Lang verhaal kort, mochten jullie dat willen dan kunnen jullie onze weg naar de 4Daagse volgen en eventueel een bijdrage leveren via deze pagina (zien jullie meteen wie we echt zijn. :D)https://www.devierdaagsesponsorloop.nl/fundraisers/wendy-de-groot

En voel jullie vrij om hier op te reageren, me te benaderen via PB of wat dan ook.

Geplaatst:

Heel veel succes gewenst!

• 4 maanden later ...
Geplaatst:
  • Auteur

Het is bijna zover en inmiddels is er ook een belangrijke verandering... Ik ga alleen lopen, want mijn vrouw is uiteindelijk zwanger geworden en is inmiddels 23 weken onderweg. :) Alsnog ga ik zelf wel de uitdaging aan, want het doel blijft onveranderd. Dank alvast aan iedereen die een bijdrage heeft geleverd!

Geplaatst:

Gefeliciteerd en heel veel succes 💐

Geplaatst:

Gefeliciteerd! 😊

Geplaatst:

Ik heb gedoneerd. Wat een prachtig doel en hoe naar wanneer conceptie moeilijk gaat. Wat super dat je vrouw inmiddels 23 weken zwanger is! Heel erg gefeliciteerd [emoji3060]

Geplaatst:

Ik zit langs de kant en zal je met applaus steunen!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Wat een geweldig goed nieuws, gefeliciteerd! Leuk dat je het met ons deelt. En succes met het lopen! 

aangepast door Arja

• 2 weken later...
Geplaatst:
Op 3-7-2023 om 10:08, MSDG zei:

Het is bijna zover en inmiddels is er ook een belangrijke verandering... Ik ga alleen lopen, want mijn vrouw is uiteindelijk zwanger geworden en is inmiddels 23 weken onderweg. :) Alsnog ga ik zelf wel de uitdaging aan, want het doel blijft onveranderd. Dank alvast aan iedereen die een bijdrage heeft geleverd!

@MSDG, het doel nu niet laten voor wat het is toont karakter, top  !

Met nog één dag te gaan heb je de Vierdaagse er bijna op zitten. Kan je straks mooi ook mijn felicitaties lezen, bij deze!

Geplaatst:
  • Auteur

Potverdorie mensen, wat was dit afzien, maar ik ben ongelooflijk trots op mezelf dat ik met 8 blaren vanaf dag 2 de 50KM vandaag heb voltooid! De gladiolen in ontvangst genomen, genoten van alle supporters, de muziek en de sfeer. Vooraf was ik lekker nuchter, maar het is echt een uniek festijn. Zo vriendelijk dat iedereen is, zo aardig en lief voor elkaar. Elkaar opbeuren en steunen om door te gaan, een inspiratie om zo met elkaar om te gaan in ons dagelijks leven. Super bedankt voor al jullie felicitaties en donaties! Het geld gaat absoluut goed terecht komen en ik vermoed zomaar dat het niet m’n laatste 4Daagse wordt ookal heb ik de hele week geroepen dat het ook m’n laatste is. 🤣 Bijgaand nog een klein plaatje van mezelf, voldaan en uitgeput na het ophalen van het kruisje. Toch nog een beetje moestuin, leuke (bespoten) gladiolen in ontvangst genomen en morgen een tripje naar een zelfpluk stek voor blauwe bessen hier in de buurt. Kilootje bessen voor €4 🤩, flink inslaan en lekker in de vriezer, zo goedkoop vindt je ze niet vaak. 😉

12DE0F61-2B3A-4BDC-A01C-BDDD3C4D3D8D.jpeg

Geplaatst:

@msdg petje af! Je mag met recht trots op jezelf zijn. Wat een inspanning. Ik doe het je niet na!

Geplaatst:

Oeh wat goed, gefeliciteerd met deze prestatie! 50 km zelfs, je mag inderdaad trots zijn! 

Geplaatst:

Gefeliciteerd!

Geplaatst:
9 uren geleden, MSDG zei:

appelvrouwwaar heb je gezeten vandaag

Wat een prestatie je mag ze trots zijn op jezelf! De gladde Jolen heb je meer dan verdiend!

Ik had helaas een begrafenis en heb de pret op de dag van Groesbeek dus laten gaan. 

waar is het blauwe bessen plukken?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
  • Auteur

Bessen geplukt bij blauwebessenland in America. Leuk om te doen en voor €4 per kilo onbespoten blauwe bessen inslaan. 😉 Kan in juli en augustus, dus de struiken hangen nu heerlijk vol. 

Bedankt allemaal nogmaals. 🙏

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.