Oudholland Geplaatst: 9 april 2023 Geplaatst: 9 april 2023 (aangepast) Mijn lijstje is door long-covid niet heel lang, heb ook vandaag pas besloten om toch te komen. Aangeboden: Enkele jonge (nog kleine) plantjes sla Wonder der 4 jaargetijden Enkele jonge (nog kleine) plantjes andijvie Wat pootaardappels, diverse rassen. Aluette (ph-resistent, biologisch), Nemo (rood-geel gevlekt), Dunastar, Sevilla (biologisch) En eventueel nog wat van eigen oogst: Camilio, Cammeo, Carolus, (alledrie ph-resistent) en Baltic Fire. Geteeld zonder kunstmest/bestrijdingsmiddelen. Eieren van onze kippen Planten hosta (diverse soorten, weet niet precies welke) Potten rond rood 17 cm diameter (16 cm hoog) Gaas groen fijnmazig zeskantgaas 50 cm hoog, bijna hele rol Gaas vierkante maas 1 cm, 100 cm hoog en ongeveer 3,5 meter lang Gevraagd: Planten tomaat (meerdere, mag vanalles zijn, liefst ook enkele resistente) Planten paprika Zoete aardappels Afspraken: Neemt voor de lunch een gemengde sla/salade mee + sla/mayo/ketchup voor bij de hamburgers Neemt zaagsel/houtkrullen mee voor Jorieke, krijgt paprika en tomaat Krijgt paprika van Arja Krijgt zoete aardappels van acpronk, geeft eieren Krijgt tomaten van Goldfish, geeft eieren Geeft hosta's aan Arja 14 april 2023 aangepast door Oudholland Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
acpronk Geplaatst: 9 april 2023 Geplaatst: 9 april 2023 Ik neem wel wat zoete aardappels voor je mee. Ras weet ik nog niet, moet ik nog even kijken. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Oudholland Geplaatst: 9 april 2023 Auteur Geplaatst: 9 april 2023 Bedankt! Ik laat me verrassen. Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Arja Geplaatst: 9 april 2023 Geplaatst: 9 april 2023 Ik neem wel wat paprika voor je mee. Wil je ook dwergtomaat? Grote heb ik nog niet, die heb ik vanmiddag pas gezaaid. Quote
Oudholland Geplaatst: 9 april 2023 Auteur Geplaatst: 9 april 2023 Paprika graag, struiktomaatjes hoeft niet. 1 Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Jorieke123 Geplaatst: 10 april 2023 Geplaatst: 10 april 2023 Ik heb een oranje puntpaprika 'Kyra', het plantje heeft alleen nu pas 4 echte bladeren. Is voor onszelf al groot genoeg, met teelt in de kas. Maar als je ze buiten zou willen telen dan misschien niet. Ook heb ik een paar tomaten die ik je aan kan bieden: Rose de Bern, een 'zwarte' kerstomaat, die tomaat van Goldfish, moestuinforum.nl/topic/39562-aangeboden-zaden-van-aretxabaleta-de-lekkerste-tomaat-van-spanje en een Summer of Love. Ook die plantjes hebben pas net 4 echte bladeren. Zelfde verhaal als voor de paprika's. Ze groeien alleen de komende tijd veel harder dan die paprika's Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Oudholland Geplaatst: 10 april 2023 Auteur Geplaatst: 10 april 2023 Geen probleem dat ze nog wat kleiner zijn. Zowel de tomaten als de paprika’s komen hier in de kas, en ik heb binnen in huis genoeg ruimte om zekerst verder op te kweken onder daglichtlampen. Als je ze voor mij apart wilt houden graag. Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Goldfish Geplaatst: 12 april 2023 Geplaatst: 12 april 2023 Ik heb inderdaad wat (kleine) tomatenplanten over voor je. Welke precies hoor je zaterdag maar op basis van wat ik van de week kon verpotten kan ik er wel wat missen. Een tegenruil hoeft niet maar een paar eitjes zijn welkom. Quote
acpronk Geplaatst: 12 april 2023 Geplaatst: 12 april 2023 Kan ik ook wat eitjes krijgen? Vrouw vindt eitjes van de bio vrije uitloop kippen die een wisselend dieet hebben het lekkerst. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Oudholland Geplaatst: 12 april 2023 Auteur Geplaatst: 12 april 2023 Ik breng voor jullie beiden wat eieren mee. 2 Quote Oudholland Hebban olla vogala nestas hagunnan hinase hic anda thu, wat unbidan we nu?
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.