Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb echinacea al eerder binnen geprobeerd voor te zaaien maar dat werkte totaal niet. Buiten ging het prima, maar moest ik 2 jaar wachten voor het eerste bloemetje.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.

Posted

Denk dat April makkelijker is anders duurt het wat lang tot ze in Mei uitgeplant kunnen worden.

Players only love you when they're playing.

Posted

Ik heb de echinacea gezaaid in een bakje in het najaar.Deze heb ik buiten in de koude kas gezet,daar deze een koudeperiode nodig heeft.Dat is met de afgelopen vorstperiode gelukt.Ik heb ze 2 weken geleden binnen neergezet op de vensterbank in de keuken,en er staan nu 10 kiemplantjes boven.

Posted

Cosmea wil prima binnen in potjes. Echinacea heb ik ook gezaaid, tot nu toe nog niets te zien (staat bij mij in de onverwarmde slaapkamer).

Posted

Cosmea moet ik nog zaaien. Ga ik rond 1 april doen denk ik. Zonnenhoed zou ik lekker buiten zaaien , of op zaaibed of in bak buiten. eind april , mei zou ik doen. voor half juni. Heb je mooie planten die goed sterk de winter in kunnen om dan volgend jaar de 1e bloemen te hebben.