harmony Posted March 13, 2012 Posted March 13, 2012 Ik wil graag echinacea en cosmea zaaien. Dat kan nu toch gewoon binnen in potjes?Groetjes, Monique Quote
Bubbels Posted March 13, 2012 Posted March 13, 2012 Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Ik heb echinacea al eerder binnen geprobeerd voor te zaaien maar dat werkte totaal niet. Buiten ging het prima, maar moest ik 2 jaar wachten voor het eerste bloemetje. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
hansm Posted March 13, 2012 Posted March 13, 2012 Denk dat April makkelijker is anders duurt het wat lang tot ze in Mei uitgeplant kunnen worden. Quote Players only love you when they're playing.
harmony Posted March 13, 2012 Author Posted March 13, 2012 @ Hans, dank je wel, ben wat ongeduldig vrees ik Quote
Indy Posted March 14, 2012 Posted March 14, 2012 Ik heb de echinacea gezaaid in een bakje in het najaar.Deze heb ik buiten in de koude kas gezet,daar deze een koudeperiode nodig heeft.Dat is met de afgelopen vorstperiode gelukt.Ik heb ze 2 weken geleden binnen neergezet op de vensterbank in de keuken,en er staan nu 10 kiemplantjes boven. Quote
maartje Posted March 16, 2012 Posted March 16, 2012 Cosmea wil prima binnen in potjes. Echinacea heb ik ook gezaaid, tot nu toe nog niets te zien (staat bij mij in de onverwarmde slaapkamer). Quote
annemiek123 Posted March 16, 2012 Posted March 16, 2012 cosmea heb ik binnen voorgezaaid, en staat nu een week in de koude kas, gaat prima Quote Groetjes Annemiek http://moestuintjeaandedommel.blogspot.com
Bit Posted March 16, 2012 Posted March 16, 2012 Cosmea moet ik nog zaaien. Ga ik rond 1 april doen denk ik. Zonnenhoed zou ik lekker buiten zaaien , of op zaaibed of in bak buiten. eind april , mei zou ik doen. voor half juni. Heb je mooie planten die goed sterk de winter in kunnen om dan volgend jaar de 1e bloemen te hebben. Quote
Recommended Posts