Karin Geplaatst: 18 maart 2012 Geplaatst: 18 maart 2012 Hallo allemaal, Ik ben Karin en ik heb samen met mijn man sinds een aantal jaren een moestuin in Haarlem.We hebben een tuin van ongeveer 250 m2. Sommige dingen gaan goed en andere wat minder.We hebben nog steeds problemen met het snoeien van de fruitbomen. Maar gelukkig is er eind van de maand een snoei cusus op de tuin. GroetjesKarin Quote
Astrid Geplaatst: 18 maart 2012 Geplaatst: 18 maart 2012 Welkom...klinkt gezellig je tuin.Snoeien van fruitbomen is heel gemakkelijk, maar ja is dat niet alles wat bekend is Ik heb leren snoeien van een oud boertje hier in de omgeving waar ik woon en het is misschien geen cursus materiaal.Zijn cursus/les was over in 5 minuten, eigenlijk zo grappig..het was hier is een schaar, je zoekt naar takken die dit dat en zo doen..die knip je eraf.Ik moet zeggen het werkt hahahaha Succes met je cursus. Quote
PascalJongejan Geplaatst: 19 maart 2012 Geplaatst: 19 maart 2012 Hoi en welkom Karin, Ben zelf ook nieuw op het forum. Heb zelf ook moeilijkheden gehad met het snoeien van m'n appel- en perenbomen. Ik dacht heel simpel knipje hier en daar en dan is de vorm mooi dus komt het goed. Dat is echter onjuist gebleken. Gelukkig weet ik nu beter en hoop ik dit jaar een mooie oogst te hebben. . Groetjes Quote
Nicolette Geplaatst: 19 maart 2012 Geplaatst: 19 maart 2012 Welkom en veel tuin en forum plezier! Quote
Rantje Geplaatst: 19 maart 2012 Geplaatst: 19 maart 2012 Welkom! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Jorieke123 Geplaatst: 19 maart 2012 Geplaatst: 19 maart 2012 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
tnauta Geplaatst: 19 maart 2012 Geplaatst: 19 maart 2012 Welkom geheten en veel lees en vraag plezier hier op het forum Quote Heilige boontjes, ik eet ze rauw!
trikke Geplaatst: 19 maart 2012 Geplaatst: 19 maart 2012 Wees welgekomen en geniet met volle teugen!! Quote
Helly Geplaatst: 21 maart 2012 Geplaatst: 21 maart 2012 Hallo en welkom op dit forum. Quote Good things come in small packages
Vernos Geplaatst: 21 maart 2012 Geplaatst: 21 maart 2012 Kom ik aan met mijn makkelijke moestuin van 2 m2......Wat een werk 250... Quote
jeanne-heijmans Geplaatst: 21 maart 2012 Geplaatst: 21 maart 2012 Vernos maakt toch niet uit!!! als je er maar plezier in hebt. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.