Goldfish Geplaatst: 15 september 2023 Geplaatst: 15 september 2023 Bergpapaja (Babaco) kan 2-3 graden vorst hebben, en is een natuurlijke hybride met o.a. de papaja waar het hier overgaat. Maar papaja zelf verdraagt geen enkele vorst dus overwinteren in een foliekas is dodelijk. Quote
appelvrouw Geplaatst: 15 september 2023 Auteur Geplaatst: 15 september 2023 Dat is dus duidelijk een plant voor de warme kas of voor naar binnen in de winter. Ik ga er wel wat zelf zaaien voor de lol, ik zie wel waar het schip strand. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 17 september 2023 Auteur Geplaatst: 17 september 2023 Op 15-9-2023 om 09:46, Tanja65 zei: kan je een pot bramenjam als ruil aanbieden? Zeker👍 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 19 september 2023 Auteur Geplaatst: 19 september 2023 Heeft er iemand veel diatomeeën aarde en genoeg om mij iets van 500 gram oid te verkopen? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Lia56 Geplaatst: 19 september 2023 Geplaatst: 19 september 2023 (aangepast) Als t goed is heb ik wel wat voor je. Zal t vrijdag even in Frankrijk kijken. Vlgs mij staat daar nog een baal Hoef je niet te kopen... 19 september 2023 aangepast door Lia56 1 Quote
appelvrouw Geplaatst: 19 september 2023 Auteur Geplaatst: 19 september 2023 Ok dat zou mooi zijn. En natuurlijk betaal ik ervoor! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Lia56 Geplaatst: 19 september 2023 Geplaatst: 19 september 2023 21 minutes ago, appelvrouw said: En natuurlijk betaal ik ervoor! Nee joh... als die baal er nog staat is dat ca 15kg... kan ik best wel wat van missen hoor. Je hoort t vrijdag of zaterdag 2 Quote
Tanja65 Geplaatst: 21 september 2023 Geplaatst: 21 september 2023 Op 17-9-2023 om 11:22, appelvrouw zei: Zeker👍 Doen we. Ik zie dat je me al wel bij de bietjes hebt gezet maar nog niet bij de sla? Heel graag ook daar wat van, juist de sla is hier favoriet. 1 Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Lia56 Geplaatst: 24 september 2023 Geplaatst: 24 september 2023 Hoi. Wilde jij die frambozenstek? Quote
appelvrouw Geplaatst: 24 september 2023 Auteur Geplaatst: 24 september 2023 Ik ben even aan t zoeken waar we het wel over een frambozenstek hadden. Misschien in een topic van een ander? Maar graag, alle frambozen welkom! 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 30 september 2023 Auteur Geplaatst: 30 september 2023 last minut wensen: enkelvoudige dahlias, rode dahlia en enkele kweeperen. 3 grote of zo. Ik krijg een pondje Japanse kweeperen, daar kan ik dan samen met de grote kweeën weer wat potjes gelei mee maken. Ook nog een aanbod van een geworteld en van een los stekje VIJF-in-een-kruid (plectranthus amboinicus) 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Goldfish Geplaatst: 30 september 2023 Geplaatst: 30 september 2023 Als je een paar kilo Japanse sierkwee wil hebben ipv een pondje dan kan ik dat heel eenvoudig voor je regelen. Quote
appelvrouw Geplaatst: 30 september 2023 Auteur Geplaatst: 30 september 2023 Daar zeg ik geen nee tegen, graag. Maak het niet te gek, een kilootje is al heel mooi en kunnen anderen ook profiteren. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 2 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2023 @Arja ik heb twee potten voor je, eentje is buitenmaats maar die wil je toch ook wel? Kruidenthee is op een pot voor @Goldfish en eentje voor @acpronk @Jorieke123 wil je ook die kleine lege fles met de lange hals? Is er iemand die zoete witte wijn drinkt? ( ik heb een fles witte dessertwijn, Sauternes) Ben jij dat niet @Ciska of iemand anders? Wij drinken het niet de fles ligt hier maar te verstoffen, dus een liefhebber mag zich melden. 2 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Geplaatst: 2 oktober 2023 Geplaatst: 2 oktober 2023 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Arja Geplaatst: 2 oktober 2023 Geplaatst: 2 oktober 2023 Liefhebber meldt zich. Tenzij iemand anders de dessertwijn wil natuurlijk, ik zal wel niet de enige liefhebber zijn. Potten, super, dank! Ik ga mijn lijst van geef en ontvang ook eens bijwerken en spullen klaarleggen, ben er de afgelopen weken door drukte totaal niet aan toegekomen eea bij te houden. Quote
appelvrouw Geplaatst: 2 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2023 Prima Arja! Voor nog een potje jam? Ja bijhouden: op jouw topic staat nog niet dat je van mij ook het pakje boerenkool zaad en zaadjes allium flavum krijgt. En dan nog twee potten en de fles dessert wijn. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Arja Geplaatst: 2 oktober 2023 Geplaatst: 2 oktober 2023 Ha, dank voor je overzicht. Ik heb de geef wel bijgehouden geloof ik, alleen de krijg nog niet. Ga ik nog doen. Goeie ruil, ik zal meerdere jammen voor je meenemen. Ergens heb ik staan welke Quote
acpronk Geplaatst: 2 oktober 2023 Geplaatst: 2 oktober 2023 Op 10-8-2023 om 14:35, appelvrouw zei: ACP-peren Hmm.. ik had vorige week 5 peren geoogst, want ze vielen er plotseling af, maar die zijn ondertussen op. Vrijdag hingen er nog 2 aan, maar aangezien de rest al afgevallen is dan weet ik niet of ze er nu nog aan hangen, was pas weer van plan komende vrijdag naar de tuin te gaan.. In de achtertuin heb ik nog wel een boom met een 6-tal Notaire Lepin of Packham's Triumph peren (de experts op facebook weten het niet zeker), vorig jaar vanaf half oktober pas rijp maar dit jaar zijn ze nog erg klein. Kan er denk ik wel eentje van meepikken. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
appelvrouw Geplaatst: 2 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 2 oktober 2023 18 minuten geleden, acpronk zei: eentje van meepikken. Nou dat zou ik niet doen. Die ene peer🥲Misschien kan je nog iets anders verzinnen als ruil voor de kruidenthee. Ik zou blij zijn met wat dan ook uit de tuin, we hebben er zelf geen dit jaar. Je hebt vast wel iets in de tuin, een pompoentje, wortels of een andere groente? Enfin je verzint vast wel wat, ik zie het wel, ik hou wel van verassingen. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
acpronk Geplaatst: 2 oktober 2023 Geplaatst: 2 oktober 2023 verassingen. Een vijgenbladpompoen?Oh, en ik heb onlangs nog stukjes fruit (2/3 aardbei, 1/3 ander fruit: druiven, vijgen, nashipeer) in geleisuikerwater gemaakt. Moest jam worden, maar dat is dus blijkbaar niet helemaal gelukt. Daar kan ik ook nog wel een potje van geven. 1 Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
appelvrouw Geplaatst: 3 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 3 oktober 2023 Lekker werkje voor een regendag, vanmiddag zakjes zitten vouwen en vullen. Ik denk dat ik het aardig heb☺️ 2 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
appelvrouw Geplaatst: 4 oktober 2023 Auteur Geplaatst: 4 oktober 2023 Willen jullie de lijst even controchecken? Zaden heb ik verder opgeborgen, dat is klaar. 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Claudy Geplaatst: 4 oktober 2023 Geplaatst: 4 oktober 2023 hallo, Heb je nog wat puntarella voor mij? Zie mijn zadenlijst van vorig jaar. Groetjes van Claudia Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.