Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Appelvrouw aanbod en zo oktober 23 mtfd


appelvrouw

Aanbevolen berichten

last minut wensen: enkelvoudige dahlias, rode dahlia en enkele kweeperen. 3 grote of zo. Ik krijg een pondje Japanse kweeperen, daar kan ik dan samen met de grote kweeën weer wat potjes gelei mee maken. 
 

Ook nog een aanbod van een geworteld en van een los stekje VIJF-in-een-kruid  (plectranthus amboinicus) 

image.jpg

  • Like 1

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Arja ik heb twee potten voor je, eentje is buitenmaats maar die wil je toch ook wel?

Kruidenthee is op een pot voor @Goldfish en eentje voor @acpronk

@Jorieke123 wil je ook die kleine lege fles met de lange hals?

 

Is er iemand die zoete witte wijn drinkt? ( ik heb een fles witte dessertwijn, Sauternes) Ben jij dat niet @Ciska of iemand anders? Wij drinken het niet de fles ligt hier maar te verstoffen, dus een liefhebber mag zich melden. 
 

image.jpg

  • Like 2

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liefhebber meldt zich. Tenzij iemand anders de dessertwijn wil natuurlijk, ik zal wel niet de enige liefhebber zijn. 

 

Potten, super, dank! Ik ga mijn lijst van geef en ontvang ook eens bijwerken en spullen klaarleggen, ben er de afgelopen weken door drukte totaal niet aan toegekomen eea bij te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10-8-2023 om 14:35, appelvrouw zei:

ACP-peren

Hmm.. ik had vorige week 5 peren geoogst, want ze vielen er plotseling af, maar die zijn ondertussen op.

Vrijdag hingen er nog 2 aan, maar aangezien de rest al afgevallen is dan weet ik niet of ze er nu nog aan hangen, was pas weer van plan komende vrijdag naar de tuin te gaan..

In de achtertuin heb ik nog wel een boom met een 6-tal Notaire Lepin of Packham's Triumph peren (de experts op facebook weten het niet zeker), vorig jaar vanaf half oktober pas rijp maar dit jaar zijn ze nog erg klein. Kan er denk ik wel eentje van meepikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


 

18 minuten geleden, acpronk zei:

eentje van meepikken.


Nou dat zou ik niet doen. Die ene peer🥲Misschien kan je nog iets anders verzinnen als ruil voor de kruidenthee.  Ik zou blij zijn met wat dan ook uit de tuin, we hebben er zelf geen dit jaar. Je hebt vast wel iets in de tuin, een pompoentje, wortels of een andere groente? Enfin je verzint vast wel wat, ik zie het wel, ik hou wel van verassingen. 

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Link naar reactie
Delen op andere sites




verassingen. 


Een vijgenbladpompoen?

Oh, en ik heb onlangs nog stukjes fruit (2/3 aardbei, 1/3 ander fruit: druiven, vijgen, nashipeer) in geleisuikerwater gemaakt. Moest jam worden, maar dat is dus blijkbaar niet helemaal gelukt. Daar kan ik ook nog wel een potje van geven.
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...