Jump to content

Recommended Posts

Posted

Zou deze nog in leven zijn of is hij dood? Deze druivelaar werd door de vorige eigenaar geplant. Ik woon hier nu sinds september en er is niks veranderd aan deze plant.

blauwe-druif39741332278240.jpg

Posted

Volgens mij niet. Ik kan natuurlijk mis zijn want ik heb er geen kennis van. Het ziet er allemaal zo "dor" uit. Is hij ook niet enorm klein of groeit dat snel?

Posted

Met de nagel stukje bast wegkrabben. Groen is leven.

De linker zijtak lijkt dood, maar de hoofdtak niet. Deze is mooi roodbruin van kleur.

Posted

mmm dat vroeg ik me dus ook af bij onze druiven struik, vergeleken bij de appel en kersenboom vond ik er in de druivenstruik weinig leven in zitten, ik denk zelf nog even geduld, zie wel knoppen niet overal eerlijk gezegd, heb hem zelf gesnoeid, hoop zo dat ik het echt goed heb gedaan, dus morgen even afkrabben en dan moet het groen zijn. Vorig jaar zoveel trosjes, was er zo trots op, en veel weggegeven en ieder vond ze zo lekker, moet wel gaan krenten, wist ik vorig jaar ook nog niet. als hij het gaat doen komen er natuurlijk ook daar foto's van. maar moet er eind deze maand volgens mij toch meer leven in komen.

Posted

Druif in pot (alles in pot) kun je hele jaar planten, blotewortel is ander verhaal.

Players only love you when they're playing.

Posted

Druif kan je altijd verrassen. We dachten ook dat onze druif dood was, maar 2 jaar later leefde ie ineens weer op.

Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.