trikke Posted March 20, 2012 Posted March 20, 2012 Zou deze nog in leven zijn of is hij dood? Deze druivelaar werd door de vorige eigenaar geplant. Ik woon hier nu sinds september en er is niks veranderd aan deze plant. Quote
annemiek123 Posted March 20, 2012 Posted March 20, 2012 de druiven staan nog stil....maar sommige knoppen beginnen een klein beetje te zwellen...kun je daar niks van zien???? Quote Groetjes Annemiek http://moestuintjeaandedommel.blogspot.com
trikke Posted March 20, 2012 Author Posted March 20, 2012 Volgens mij niet. Ik kan natuurlijk mis zijn want ik heb er geen kennis van. Het ziet er allemaal zo "dor" uit. Is hij ook niet enorm klein of groeit dat snel? Quote
Frank Houweling Posted March 20, 2012 Posted March 20, 2012 Gewoon nog even afwachten. Het is nog vroeg, dus het kan nog komen. Maar druiven zijn wel vrij zachte planten dus het kan natuurlijk dood zijn gegaan deze winter. Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
Menph Posted March 20, 2012 Posted March 20, 2012 Met de nagel stukje bast wegkrabben. Groen is leven. De linker zijtak lijkt dood, maar de hoofdtak niet. Deze is mooi roodbruin van kleur. Quote
jeanne-heijmans Posted March 20, 2012 Posted March 20, 2012 mmm dat vroeg ik me dus ook af bij onze druiven struik, vergeleken bij de appel en kersenboom vond ik er in de druivenstruik weinig leven in zitten, ik denk zelf nog even geduld, zie wel knoppen niet overal eerlijk gezegd, heb hem zelf gesnoeid, hoop zo dat ik het echt goed heb gedaan, dus morgen even afkrabben en dan moet het groen zijn. Vorig jaar zoveel trosjes, was er zo trots op, en veel weggegeven en ieder vond ze zo lekker, moet wel gaan krenten, wist ik vorig jaar ook nog niet. als hij het gaat doen komen er natuurlijk ook daar foto's van. maar moet er eind deze maand volgens mij toch meer leven in komen. Quote
trikke Posted March 21, 2012 Author Posted March 21, 2012 Dan ga ik idd nog even wachten. Ik ben eigenlijk van plan om er nog eentje bij te planten maar kan dit nu nog? Quote
Frank Houweling Posted March 21, 2012 Posted March 21, 2012 Met de nagel stukje bast wegkrabben. Groen is leven. De linker zijtak lijkt dood, maar de hoofdtak niet. Deze is mooi roodbruin van kleur.Hij kan ook nog wel eens vanuit de kluit komen, dus als hij bruin is zou ik het alsnog even afwachten! Quote Kijk ook eens op onze webwinkel: Fruitbomen.net, Facebook, Twitter, Instagram, Youtube
hansm Posted March 21, 2012 Posted March 21, 2012 Druif in pot (alles in pot) kun je hele jaar planten, blotewortel is ander verhaal. Quote Players only love you when they're playing.
Bubbels Posted March 21, 2012 Posted March 21, 2012 Druif kan je altijd verrassen. We dachten ook dat onze druif dood was, maar 2 jaar later leefde ie ineens weer op. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
trikke Posted March 22, 2012 Author Posted March 22, 2012 Ik zal hem dan nog maar een jaartje laten staan, wie weet is het een doorzettertje. Quote
Recommended Posts