Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hotbin compostbak


SunshineFlower

Aanbevolen berichten

Ik neem aan dat je als nieuw lid even de regelementen hebt gelezen?

 

Quote

Reclame en spam

Reclame maken voor jouw webiste, product of dienst is alleen toegestaan als je actief deelneemt aan het forum, vragen stelt en beantwoord, tips geeft en ervaringen deelt. Voldoe je aan deze voorwaarde dan mag je in je onderschrift één korte zin en URL naar een (commerciële) website opnemen. Je gebruikersnaam en avatar mogen dan weer geen expliciete (commerciële) verwijzingen bevatten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 2 van deze bakken die ik had aangeschaft voor te gebruiken voor iemand die van plan was te gaan tuinieren. Helaas zijn die plannen gewijzigd door omstandigheden. Het is zonde om ze weg te gooien, vandaar dat ik hier kom vragen of iemand ze kan gebruiken. En het bedrag komen we wel uit, ik vraag niet de hoofdprijs in elk geval. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je maakt alleen gebruik van dit forum om iets te koop te zetten en een ongeschreven regel is, dat dat eigenlijk voor actieve leden voorbehouden is.

 

De vraagprijs erbij zetten misschien, is wel zo fijn.

En de plaats waar het opgehaald kan worden?

 

n.b. ik zie het ook in de verkeerde rubriek staan, moet toch in te koop aangeboden / gevraagd staan?

aangepast door HuubvG
zie NB
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...