henkg Posted September 12, 2023 Posted September 12, 2023 Aangeboden: - Zaad (EZO 2023) van Venus vliegenval (Dionaea muscipula). Incl. zakje kweekgrond - Zaad (EZO 2023) van Kaapse zonnedauw (Drosera capensis). Incl. zakje kweekgrond - Zaad (EZO 2023) van peper Madame Jeanette - Zaad (EZO 2023) van Gele lis (inheems, geen cultivar) - Peperpoeder in gripzakjes: van Cayenne - Peperpoeder in gripzakjes: van Madame Jeanette. - Beetje peperpoeder van Carolina Reaper chocolate. Om ter plekke te proeven. Geen echte Reaper Challenge: met vochtige wattenstaafjes (die neem ik mee) is het peperpoeder goed te doseren. - Vijg Brown Turkey. Kleine, maar prima gewortelde stekken (5x). Gevraagd: - Eén weckring met een binnendiameter van 69 millimeter, en 2,5 millimeter dik. Dan ga ik weten welk merk en type ik moet gaan bestellen. Voor merkloze glazen beugelpotten waarvan de rubber ringen vervangen moeten worden. - Gewortelde stek vijg Rouge de Bordeaux. Overig: - Voor een kleine demo neem ik mijn Lidl kettingzaagje op accu mee. O ja: Als er iemand is die mijn Madame Jeanette plantjes wil hebben om ze binnen de winter door te helpen, dan neem ik er een of twee mee. Zelf zaai ik elk jaar opnieuw, daarbij wil ik geen luizen-magneten. Afspraken: - Jorieke geeft: stek Rouge de Bordeaux. Krijgt: ? Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Arja Posted September 12, 2023 Posted September 12, 2023 Als ik terug ben van vakantie kijk ik even welke weckringen ik thuis heb liggen. Ik heb ze over, dus je mag ze sowieso hebben. Quote
Arja Posted September 22, 2023 Posted September 22, 2023 @henkg dit zijn ze, te groot dus, maar ik neem ze sowieso mee want ik gebruik ze niet. Quote
angela († maart 2025) Posted October 5, 2023 Posted October 5, 2023 Henk had jij nog een grote emmer nodig? Quote
henkg Posted October 5, 2023 Author Posted October 5, 2023 @angela: Grote emmer kan ik altijd goed gebruiken. 1 Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
Jorieke123 Posted October 9, 2023 Posted October 9, 2023 Op 12-9-2023 om 09:42, henkg zei: Voor een kleine demo neem ik mijn Lidl kettingzaagje op accu mee. Nog bedankt Henk, 'ons' merk heeft er nu ook eindelijk 1, die hebben we besteld! Kunnen die accu's tenminste ook op ons andere gereedschap. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Recommended Posts