Marz Posted March 22, 2012 Posted March 22, 2012 Goededag moestuinforummers, Ik ben nieuw op dit forum, en wil me hierbij even voorstellen. Ik ben Marcel Sacksen, 51 jaar en sinds begin 2003 wonend in de Franse Pyreneeën. In Nederland hadden we al een flinke (moes)tuin, en hier hebben we nog meer de ruimte. Behalve de moestuin zijn er dus ook een aantal hoogstam fruitbomen geplant. Sinds afgelopen weekend, staat er een tunnelkas van 6x3,6 meter in de moestuin.De kas is een nieuw verschijnsel voor ons. Al zoekend naar kastips ben ik hier terecht gekomen, voilà. Quote
jeanne-heijmans Posted March 22, 2012 Posted March 22, 2012 Welkom. super mooie streek woon je zeg, jaren op vakantie geweest in argeles sur mer< succes Quote
geedee Posted March 22, 2012 Posted March 22, 2012 Welkom Marcel Inderdaad een mooie streek. Ben benieuwd naar jouw nieuws over je moestuin aldaar....zullen toch een aantal dingen makkelijker maar ook moeilijker zijn.Succes met je kas Quote
Rantje Posted March 22, 2012 Posted March 22, 2012 Welkom! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl
Bit Posted March 22, 2012 Posted March 22, 2012 Welkom , veel contact-plezier hier op het forum. Leuk, met foto. Plaats er maar lekker veel. succes ! Quote
appelvrouw Posted March 22, 2012 Posted March 22, 2012 Hoi Marcel welkom op het forum. Zelf forum ik ook vanuit Fr..zo`n beetje aan de andere kant van het land.Mooie kas, en vast een heerlijke tuin heb je..veel plezier hier! Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Jorieke123 Posted March 23, 2012 Posted March 23, 2012 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
bonnie f Posted March 24, 2012 Posted March 24, 2012 Welkom, leuk, nog meer verhalen uit Frankrijk! Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Helly Posted March 26, 2012 Posted March 26, 2012 Hallo Marcel en welkom op dit forum. Je bent hier goed terecht gekomen En zoals eerder gezegd is, leuk dat er meer mensen uit Frankrijk zich hier aansluiten. Wij zijn altijd heel benieuwd naar die heerlijke landelijke foto's Quote Good things come in small packages
Recommended Posts