tnauta Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Is het niet een idee om iedere week een foto quiz te doen? Iedere vrijdag een klein stukje foto, zoals hieronder afgebeeld (maar dan iets groter) van een groente, fruit, kruid of gereedschap oid wat in de moestuin wordt gebruikt. Binnen een dag het goede antwoord, 7 punten.Binnen twee dagen, 8 punten.Binnen drie dagen, 7 punten.De zevende dag het goede antwoord levert drie punten op en een fout antwoord nul. Maak hier iedere week een lijst van en kijk in december wie de meeste punten heeft behaald. Misschien een leuk prijsje en in januari begint een nieuwe ronde (van een jaar). Quote Heilige boontjes, ik eet ze rauw! Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 (edited) Dan geef ik mijn antwoord pas over drie dagen (zie boven).Grappig idee. Volgens mij is dit een stukje... èh beukenblad? (doorgestreept..hoe doen jullie dat?) Banaan! Edited March 27, 2012 by Guest Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 banaan Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Misschien is het dan ook handig om de naam van de foto te veranderen... Opende de foto in nieuw tabblad en zag.... de oplossing! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Misschien is het dan ook handig om de naam van de foto te veranderen... Opende de foto in nieuw tabblad en zag.... de oplossing! Je ff rename voor je hem upload....of je noemt de bananenboom "radijs" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tnauta Posted March 27, 2012 Author Share Posted March 27, 2012 Misschien is het dan ook handig om de naam van de foto te veranderen... Opende de foto in nieuw tabblad en zag.... de oplossing! Je ff rename voor je hem upload....of je noemt de bananenboom "radijs" Voorbeeld jongens, voorbeeld.Daarom ben ik ook geen mod. Quote Heilige boontjes, ik eet ze rauw! Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Misschien is het dan ook handig om de naam van de foto te veranderen... Opende de foto in nieuw tabblad en zag.... de oplossing! Hé, hou mn strategie is geheim Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
tnauta Posted March 28, 2012 Author Share Posted March 28, 2012 Okay, iemand die tijd over heeft? Quote Heilige boontjes, ik eet ze rauw! Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Hier....wat is dit? En de Latijnse naam graag!!! En spaar je de moeite van een strategie want ik heb gewoon het fotonummer laten staan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted March 28, 2012 Share Posted March 28, 2012 Nou ik krijg vrijdag een nieuwe bril en dat is hard nodig als ik het zo allemaal zie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts