peter85 Posted December 26, 2023 Posted December 26, 2023 Hoi, zoals wellicht bij meer staat groot deel van de tuin onder water...:( ik had nog wortels staan, kan ik deze er het beste eruit halen nu? Quote
redzebra Posted December 26, 2023 Posted December 26, 2023 Het best wel, de kans dat ze gaan rotten is groot dan. Als je even zoekt op het forum, vind je wat manieren om ze toch nog lang te houden, tenminste als je ze niet direct wil verwerken en invriezen bv. Quote
woldistel Posted December 26, 2023 Posted December 26, 2023 Wat @redzebra zegt. Nu rooien en in een kistje met zand/grond weer opkuilen in de garage, kas of fietsenschuurtje helpt ze de winter wel door. Geldt ook voor bietjes of andere wortelgewassen die nog staan. Quote
peter85 Posted December 27, 2023 Author Posted December 27, 2023 Dank voor de tips!! Mn winteruien en knoflook staan ook onder water, benieuwd wat die gaan doen.. Quote
Roelie Posted December 27, 2023 Posted December 27, 2023 Hier staat het hele bos onder water... Ben blij dat ik toentertijd de vloer van mijn boscafé wat hoger heb gemaakt dan het omringende land... ☺️ 1 Quote
acpronk Posted December 27, 2023 Posted December 27, 2023 Dank voor de tips!! Mn winteruien en knoflook staan ook onder water, benieuwd wat die gaan doen..Die houden niet zo van water. Even eentje opwippen en kijken of die niet verrot is? Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Recommended Posts