Mai Pensato Geplaatst: 1 juni 2024 Geplaatst: 1 juni 2024 Op 1-1-2024 om 12:43, Lia56 zei: tenminste één foto per maand plaatsen van de teelt. Je doet mee, of niet. @Lia56 zeer gewaardeerde organisator en wedstrijdleider: hoe streng wordt deze regel gehanteerd? 😄 Quote gefascineerd door alles wat groeit en bloeit 3.000 m2 tuinplezier - siertuin - kasje - groenten - fruit moderne kweektechnieken - hydroponics https://www.instagram.com/maipensatogardening/
Lia56 Geplaatst: 1 juni 2024 Auteur Geplaatst: 1 juni 2024 @Mai Pensato... Ik ga er eens voor zitten om te kijken wie er een standje verdient 😁 Quote
Arja Geplaatst: 1 juni 2024 Geplaatst: 1 juni 2024 Oei. Ik ben op vakantie, kan ik vrijstelling krijgen? 😬 Quote
Lia56 Geplaatst: 1 juni 2024 Auteur Geplaatst: 1 juni 2024 Zo te zien zijn er een aantal deelnemers die een beetje achterlopen met de foto's Graag jullie bijdragen waar je mee akkoord bent gegaan 😁 Quote
Lia56 Geplaatst: 1 juni 2024 Auteur Geplaatst: 1 juni 2024 3 minutes ago, Arja said: Oei. Ik ben op vakantie, kan ik vrijstelling krijgen? 😬 Jij hebt er iedere maand minstens 1 foto opgezet. Dus helemaal in orde 1 1 Quote
acpronk Geplaatst: 1 juni 2024 Geplaatst: 1 juni 2024 Durf geen foto te plaatsen, denk een weekje of 3 geleden gezaaid? Iets van 35 zaden. Binnen een week 6 opgekomen, maar daar bleef het bij. En groeien...? Nog steeds kiemblaadjes... Heb het kweekkasje wel enkele dagen geleden buiten gezet, in de hoop dat een beetje zon de groei erin kan brengen, maar zie nog niets gebeuren.. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Arja Geplaatst: 1 juni 2024 Geplaatst: 1 juni 2024 Bij mij ook echt nauwelijks groei hoor @acpronk, ben bang dat ik wanneer ik terugkom van vakantie ook nog steeds alleen die miezerige eerste blaadjes zie 😬 Quote
Jorieke123 Geplaatst: 1 juni 2024 Geplaatst: 1 juni 2024 Het leek me niet dat mijn foto van kiemplantjes zoals ze er op 20 april bij stonden veel toe zou voegen aan dit topic. Maar als ik er dan minpunten (of een leeg vakje... ) om krijg dan is ie hier alsnog: 1 Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Lia56 Geplaatst: 1 juni 2024 Auteur Geplaatst: 1 juni 2024 1 hour ago, acpronk said: Durf geen foto te plaatsen, denk een weekje of 3 geleden gezaaid? Iets van 35 zaden. Binnen een week 6 opgekomen, maar daar bleef het bij. En groeien...? Nog steeds kiemblaadjes... Heb het kweekkasje wel enkele dagen geleden buiten gezet, in de hoop dat een beetje zon de groei erin kan brengen, maar zie nog niets gebeuren.. Ook daarvan kun je foto maken toch? Gaat ook om t idee Quote
Lia56 Geplaatst: 1 juni 2024 Auteur Geplaatst: 1 juni 2024 20 minutes ago, Jorieke123 said: Het leek me niet dat mijn foto van kiemplantjes zoals ze er op 20 april bij stonden veel toe zou voegen aan dit topic. Maar als ik er dan minpunten (of een leeg vakje... ) om krijg dan is ie hier alsnog: Natuurlijk doet dat er toe... Fijn dank je wel! 1 Quote
Dahli Geplaatst: 1 juni 2024 Geplaatst: 1 juni 2024 @Lia56 Die in die pot bij jou doen het goed zeg! Als ik trouwens naar het lijstje kijk ben ik in mei door het oog van de naald gekropen na hysterisch veel bijdrages in april 😂. 1 Quote
Lia56 Geplaatst: 1 juni 2024 Auteur Geplaatst: 1 juni 2024 7 minutes ago, Dahli said: Als ik trouwens naar het lijstje kijk ben ik in mei door het oog van de naald gekropen na hysterisch veel bijdrages in april 😂. Gaat er om dat je ons toch steeds met foto's op de hoogte houdt. Jouw bijdrage is top! Een keertje is genoeg, meer is altijd welkom 👍 1 Quote
Lia56 Geplaatst: 1 juni 2024 Auteur Geplaatst: 1 juni 2024 Sorry... ter verduidelijking.. EEN foto per maand is de minimale bijdrage (streng mens ) is gewoon leuk om iedereen op de hoogte te houden ( of de loef af te steken 😁) Quote
Marinke Geplaatst: 2 juni 2024 Geplaatst: 2 juni 2024 Het is wel een uitdagend plantje hoor! Mijn kinderen doen inmiddels ook mee met de wedstrijd, die hebben wat zaadjes voor hun eigen tuintje gekregen 😂 1 Quote
Lia56 Geplaatst: 2 juni 2024 Auteur Geplaatst: 2 juni 2024 @Marinke ze kunnen niet jong genoeg beginnen 👍 Quote
HuubvG Geplaatst: 2 juni 2024 Geplaatst: 2 juni 2024 Heb ik nou toch nog een wedstrijdplantje over? Gisteren heb ik de twee rijen tuinbonen boven de grond afgeknipt, om de stikstofballetjes met de wortels in de grond te laten. De tuinbonen deden het slecht, hadden luizen en mieren, ook na het toppen, geen wonder omdat het stukje grond geen moestuingrond is; te arm. Ze namen ook nog het licht weg van het zaaibed in het midden. Ik had al aangenomen dat de amarant zaailingen weggekwijnd waren, maar nu het bedje open was, zag ik opeens iets dat er toch wel op lijkt. Verder naar achteren staan vooral verbena zaailingen. Rechtsonder, is dat de amarant? Nog een keer uitvergroot: Ik twijfel nog steeds, maar het lijkt er wel op. 2 Quote
Lia56 Geplaatst: 2 juni 2024 Auteur Geplaatst: 2 juni 2024 28 minutes ago, HuubvG said: Ik twijfel nog steeds, maar het lijkt er wel op. Zo te zien is dat er een 👍 1 Quote
Vik Geplaatst: 2 juni 2024 Geplaatst: 2 juni 2024 2 van de 3 potjes zaailingen uitgeplant in de serre. De zaailingen buiten hebben een zeer kort bestaan gekend. 1 Quote
Wortel Geplaatst: 2 juni 2024 Geplaatst: 2 juni 2024 Ha HuubvG, welkom bij de verstekelingen club 1 Quote
Erny Geplaatst: 2 juni 2024 Geplaatst: 2 juni 2024 (aangepast) Eeh... in april was er nog niets te fotograferen bij mij... dus ook niets te plaatsen. Ben ik daardoor nu automatisch gediskwalificeerd? Of is het elke maand een foto vanaf dat er kiemplantjes te fotograferen zijn? (Rent nu snel naar buiten voor de juni foto...) 2 juni 2024 aangepast door Erny Quote
Erny Geplaatst: 2 juni 2024 Geplaatst: 2 juni 2024 Alle "plantjes"... Degenen die het loodje hebben gelegd door of de mysterieuze "verwelkings"ziekte of door slakkenhappen. Gronings Hoop #1 Gronings Hoop #2 Nog twee over dus. En dat de grond nat lijkt is omdat de grond nat ís gezien het geregend heeft. 3 Quote
Lia56 Geplaatst: 2 juni 2024 Auteur Geplaatst: 2 juni 2024 2 hours ago, Erny said: Ben ik daardoor nu automatisch gediskwalificeerd? Nee hoor, je had in ieder geval een foto in mei gestuurd 😁 Is gewoon af en toe eraan herinneren ... 2 Quote
acpronk Geplaatst: 2 juni 2024 Geplaatst: 2 juni 2024 Speciaal voor @Lia56 (en iedereen die van mislukkingen houdt), er zijn er nu nog maar 4 over. En nog steeds geen groei. Hopelijk kiemt de rest alsnog. Quote Mijn Instagram: https://www.instagram.com/pronksparadise/
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.