Jump to content

Nieuwe thee liefhebber

thee uit eigen tuin

Recommended Posts

Even voorstellen:

Al sinds dat ik me kan herinneren zat ik bij mijn ouders in de tuin met mijn handjes in de grond te wroeten. Toen leerde ik al dat heel veel plantjes eetbaar waren Daarop volgde een periode waarin ik absoluut geen modder onder mijn nagels wilde hebben en nu ben ik de tuin weer aan het herontdekken. Mede omdat ik gek ben op thee en daarom mijn eigen theetuintje ben gaan aanleggen. Zodat ik altijd mijn eigen gezonde thee, zonder geur en kleurstoffen, kan zetten.

Ik ben dus vooral geïnteresseerd in kruiden en thee gerelateerde berichten.

Alvast veel theeplezier!

Susan

http://www.theeuiteigentuin.nl

(ijs)thee recepten, informatie en spullen om je eigen theetuin te kweken.

Welkom! En wat leuk een theetuintje! Niet aan mij besteed maar kan me wel voorstellen dat het erg leuk is om wat bij elkaar te plukken en daar je eigen thee van te maken! Ben overigens wel een verschrikkelijke theeleut.....20 kopjes per dag haal ik wel, maar dan wel zwarte thee, liefst zo sterk mogelijk, en ja, ik drink het ook nog met suiker..... Veel plezier hier!

20 kopjes per dag haal ik wel, zwarte thee, liefst zo sterk mogelijk

Jootje, hoe haal je die 20 kopjes thee per dag En ook nog zo sterk mogelijk

Ik mag blij zijn dat ik de 10 al haal! En dan heb ik t over groene thee, lichte dus..

En weer on-topic: Hallo en welkom hier op het forum. Leuk een thee liefhebber. Ik ben benieuwd naar je verdere verhalen over je tuin. Ik heb je recepten al gelezen. Erg lekker

Good things come in small packages

Hoi, welkom. Ik ben ook een theeleut..maar een kopje koffie vind ik ook niet te versmaden. Vorig jaar heb ik voor het eerst een samengestelde thee uit eigen tuin gemaakt..bijna de hele winter van gedronken..en dat smaakte naar meer! ik hoop dat we leuke recepten uit kunnen wisselen!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Wat een warm welkom.

Ik ben al een topic begonnen met thee recepten. Ik hoor graag jullie 'geheime' recept.

Ik heb zelf anijs, citroenkruid, kamille, kruizemunt, lavendel, pepermunt, rozemarijn en zomertijm in de kweekbakken staan.

http://www.theeuiteigentuin.nl

(ijs)thee recepten, informatie en spullen om je eigen theetuin te kweken.