anja247 Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Hoi ik ben Anja, heb sinds enkele maanden een volkstuintje en ben overal aan het rondneuzen voor informatie, tips enz.Ik kweek ook van alles in mijn achtertuin - inclusief twee kippen en een konijn... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eva1986 Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Welkom Anja! Veel lees, klets en kweekplezier! Quote Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Welkom....leuk ook dat je dieren hebt....benieuwd naar foto's Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Welkom Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rantje Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Welkom! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Hallo Anja en welkom op dit forum. Een achtertuin met 2 kippen en een konijn. Zitten die in een etage-hok of heb je genoeg ruimte voor grote hokken? En wat voor kippen heb je? Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
anja247 Posted April 2, 2012 Author Share Posted April 2, 2012 ze hebben een kippenhok, twee barnevelders.de kippenhok staat altijd open want ik heb een deel van de tuin afgekwartierd en boomschors als bodem erin gezet.ze waren eigenlijk voor mijn vader bedoeld maar hij had gezondheidsproblemen dus bleven ze hier en zijn nu de meest verwende kippen op de noordelijke halfrond.ik upload ff een foto van ongeveer een maand geleden, waar ze zitten te genieten van een waterig winterzonnetje.Hallo Anja en welkom op dit forum. Een achtertuin met 2 kippen en een konijn. Zitten die in een etage-hok of heb je genoeg ruimte voor grote hokken? En wat voor kippen heb je? edit: ok het uploaden ging niet goed, ik probeer het opnieuw: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Dan heb je toch een flinke achtertuin als je er ook een ren in hebt staan. Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
anja247 Posted April 2, 2012 Author Share Posted April 2, 2012 ja het is een redelijk grote achtertuin maar op het noorden dus niet veel zon - een deel van de tuin ziet nooit zonlicht.vandaar dat ik begonnen ben met een volkstuintje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tnauta Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Welkom geheten en veel lees en vraagplezier op het forum toegewenst Quote Heilige boontjes, ik eet ze rauw! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Kom zaterdag 12 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annette Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Welkom ! Quote http://www.doudou-creaties.nlhttp://www.epipen-tas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrietje Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 7, 2012 Share Posted April 7, 2012 welkom .... + volkstuintje ? foto's !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts