Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Ruillijstje Tanja MTFD 13/4/24 - graag controle


Tanja65

Aanbevolen berichten

Ja, is helaas met gaas verstevigde folie, geen horgaas en die van Tesa  moet je opspannen zowat als een nylon kous, ook niet wat je wil.  Misschien deze GAMMA | Screen Lite zelfklevend klittenband polyester zwart 150x130 cm kopen? | zelf-hor-maken , ook nog niet al te stevig en misschien hetzelfde probleem als die van Tesa maar misschien voldoende, kan je ze alle zes normaal uithalen, beter en stijver zijn die op rol maar al wat duurder.

aangepast door redzebra
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga kijken. Als ik toch al €10 moet uitgeven dan kan ik denk ik beter voor iets meer een nieuw net kopen voor over mijn bak, en het oude net gebruiken voor de raampjes.

 

Tnx voor het meedenken allemaal.

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, appelvrouw zei:

Ik zie niet iets op jouw lijst dan ik je kan aanbieden voor de zaadjes Tanja sorry. 


Dat is toch geen probleem? Ik neem gewoon wat van de zaadjes voor je mee.

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

@Mevrouw Groen ik kan je om onduidelijke reden niet quoten. Maar de vraag voor de rabarber had ik over het hoofd gezien. Ook voor jullie neem ik mee. Ik neem tenminste aan dat de vraag van @Goldfish nu via jou komt. Als jullie allebei apart willen hebben dan hoor ik het nog graag. 

aangepast door Tanja65

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...