Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Schetig beesie, en dat zachte geknor idd wat leuk

Zijn die haartjes net zo zacht als bijv. van een kitten of puppy? Of toch wel wat stugger al?

Good things come in small packages

Geplaatst:

Nog steeds aan het bijlezen na een week weg en een druk weekend er acheraan, kom ik bij dit topic van de biggetjes uit. OOOhh....wat zijn ze leuk! Verliefd.....op die kleine Babe!!! Mag zij op de moestuindag vastgehouden worden en geknuffeld en nog es geknuffeld? )))) Succes met voeren en dat ze maar goed groot mogen worden!

Geplaatst:

Haha superschattig he? Ze kan al mooi rond rennen, en is al een flinke zuipschuit. View My Video

De biggen van het bonte varken groeien keihard! Het zijn echt al dikke worstjes.

Ma was net even aan het grazen, en dan hangen die bloed uh melkzuigers er onderaan:

oude-biggen-(3)53611337019742.jpg

Kijk die billen!

oude-biggen-(11)41291337019760.jpgoude-biggen-(7)32171337019751.jpg

Als je ze een eindje verderop neerzet (voor een mooie foto) dan rennen ze keihard weer terug om mama weer leeg te zuigen:

oude-biggen-(14)47051337019771.jpgoude-biggen-(16)23221337019779.jpgoude-biggen-(18)40821337019787.jpg

oude-biggen-(19)29741337019795.jpg

oude-biggen-(21)94921337019803.jpg

Geplaatst:

Geweldig, hoe die kleine kan rondhuppelen

En die andere biggen. Jeetje wat groeit dat als kool!

Good things come in small packages

Geplaatst:

Dat is juist altijd wel grappig bij een dier, moet je hanfgeren leren als bij dove hond.

Armen wijd, betekend kom hier.

Players only love you when they're playing.

Geplaatst:

He bah, nu drinkt die meest zielige (bruine) al heel goed door, wordt haar zusje steeds slomer... En die wil echt NIET uit de fles drinken. Ik leg haar nu al steeds bij haar moeder, als we de 2 grootste bullebakken nog onder de lamp hebben. Dan heeft ze misschien wat meer tijd om te drinken. En duwen ze haar niet steeds weg. Het duurt echt wel een weekje voordat de biggen bij 1 speen blijven. Nu proberen ze ze allemaal nog uit, en is dat dus een heel geworstel.

Geplaatst:

Zou die toch steeds laten proeven van fles, sommige flesdieren duurt dat even, maar zeker weer met wat druivensuiker om haar energie beetje terug te krijgen.

Denk wel dat je goed doet haar als eerste even bij haar moeder te laten.

Geplaatst:

Ze is gewoon lang niet zo fief en alert als de big die vanaf de geboorte zo zieligjes was. Die 'zielige' stuitert door de bak, op zoek naar mij als ze me hoort. Ze klimt dan ook al zelf uit die bak, en slurpt erg veel melk op.

Laat ik die 'zielige' big voortaan Bruine big noemen

Zwarte big is dus nu een stukje dunner en kleiner dan Bruine big, en ik heb het idee dat ze niet goed/veel drinkt bij haar moeder. Vooral omdat ze dus wat achterblijft t.o.v. Bruine big, en steeds weg wordt geduwd door haar lompe broertje en zusje die echt keihard groeien en zuipen.

Het is een waar gevecht om de speen van de fles übehaupt in haar bekkie te krijgen. En dan loopt er wat melk in, waar ze zo ongeveer in stikt, terwijl ze gilt. Maar we houden vol En ik zal haar idd even wat druivensuiker geven.

Geplaatst:

Beetje zielig voor zwarte big, maar toch vindt ik leuk om zo met hun meetelezen/leven

Geplaatst:

Ik heb vanmiddag eerst mijn pink in druivensuiker gedaan, en dat in zwarte big haar bekkie gepropt. Dat vond ze wel lekker, en daarna propte ik de speen van de fles er in. Ze stribbelde even tegen, maar begon al snel toch te drinken! Yeah Daarna werd het weer worstelen, dus we zullen het zo nog eens proberen.

Geplaatst:

Goeie varkenmoeder ben je, die horen slimme truuks te kennen dat het varkenkind toch moet doen en luisteren naar wat varkenmoeder wil

Geplaatst:

na alle verhalen hier was het leuk ze in het echt te zien vandaag. Het verbaasd me dat ze zo klein zijn. .

Natuurlijk snap ik dat biggetjes klein zijn, maar deze zijn maar de helft van hoe klein ik verwacht had.

Ze zullen snel genoeg groeien, maar ze zijn wel schattig zo megaklein.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...