bonnie f Posted March 13, 2024 Share Posted March 13, 2024 (edited) Ik merk dat ik weinig bijzondere dingen heb om aan te bieden. - ik kan wat eitjes sparen - het kunnen zelfs broedeieren zijn (Amrock X zweedse bloemkip) - ik kan wat vlinderstruiken tussen de tegels peuteren - een emmertje houtas heb ik ook nog wel - pootaardappels. Camillo zo'n 20 aardappels, Alouette ongeveer 25 aardappels, carolus waarschijnlijk 25 stuks, cameo ruim een kilo en texla ongeveer 25 aardappels Ik heb geen bijzondere zaden (bloemen en groente) maar mocht je iets gangbaars willen dan hoor ik het graag. Ik zou graag wat tomatenplanten willen hebben van tomaten die het ook doen buiten de kas. Oh, een paprikaplant is ook heel welkom. Ik denk me net dat ik wel wat daslook kan gebruiken. stekjes of bolletjes. Geef/ruil Voor Appelvrouw heb ik een paar grote bakken en ik zal wat zaailingen meenemen die het leuk vinden in bakken. En wat camilla.Claudia: camilla, cameo, alouette en eventueel texla.Naaktzadige pompoenzaadjes voor tanja65 Angela: wat aardbeien Ruil/krijg: -een aardewerk kip van Appelvrouw -tomatenstekje(s) van Henkg -daslookstekjes van Goldfish+ Mevrouw Groen -tomaten/paprikaplantjes van ArlaClaudia: paprika en tomatenplantjes Edited March 15, 2024 by bonnie f aanvulling 1 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arja Posted March 13, 2024 Share Posted March 13, 2024 Ik heb wel wat tomaat en paprika voor je. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted March 13, 2024 Share Posted March 13, 2024 Ik kan wel wat daslook missen, hoeveel heb je nodig? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonnie f Posted March 13, 2024 Author Share Posted March 13, 2024 Geweldig. Bedankt! Een paar polletjes. Ik heb een mooi schaduwplekje waar ze rustig kunnen uitgroeien tot een tapijtje in t voorjaar. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link to comment Share on other sites More sharing options...
Claudy Posted March 22, 2024 Share Posted March 22, 2024 Hai Bonnie, heb interesse in de pootaardappelen camilo, cameo, alouette en eventueel texla..ze zijn allemaal vrij resistent toch. Heb voor je paprika en mini tomatenplanten. Groeten van Claudia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonnie f Posted March 22, 2024 Author Share Posted March 22, 2024 Prima ben blij met tomaten en paprika. Ik neem ze mee. Liggen nu lekker ontkiemen. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nasuada Posted March 22, 2024 Share Posted March 22, 2024 Hi bonnie, Wat voor kleur is je vlinderstruik? ik wordt heel blij van alle andere kleurtjes dan Paars. paars heb ik ook ter ruil evt. Quote https://www.deblijehoeve.nl/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonnie f Posted March 23, 2024 Author Share Posted March 23, 2024 Helaas. Alleen suf paars. Ik ben zelf op zoek naar de oranje variant. 1 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted March 23, 2024 Share Posted March 23, 2024 Gele bedoel je? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonnie f Posted March 23, 2024 Author Share Posted March 23, 2024 Gele bedoel je?Hmmm. Ze zouden oranje moeten zijn maar ik lees vaak dat ze gelig zijn. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 24, 2024 Share Posted March 24, 2024 Volgens mij heet hij Sungold. Tenminste die had ik in Frankrijk..een beetje geel/oranje neigend naar zalm zelfs. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ciska Posted March 24, 2024 Share Posted March 24, 2024 Ik heb ze hier staan, maar er staan nog 4 omheen. Al gesnoeid helaas. Kan pas wanneer ze bloeit stekken maken🙈 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonnie f Posted March 24, 2024 Author Share Posted March 24, 2024 Daar ga ik dan ongeduldig op wachten. Geweldig! Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted March 28, 2024 Share Posted March 28, 2024 Bonnie ik zou graag een pot met aardappels willen doen, ik heb nog zo’n ijzeren waston. Zou ik enkele Camilla aardappels van je kunnen krijgen/ ruilen voor? Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonnie f Posted March 29, 2024 Author Share Posted March 29, 2024 Bonnie ik zou graag een pot met aardappels willen doen, ik heb nog zo’n ijzeren waston. Zou ik enkele Camilla aardappels van je kunnen krijgen/ ruilen voor?Tuurlijk. Ik neem ze voor je mee. 1 Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tanja65 Posted April 12, 2024 Share Posted April 12, 2024 En je kreeg cherry tomaatjes zaailing(en) van mij indien opgekomen. Dat zijn ze niet, maar mijn eerder gezaaide wel. Die waren nog heel erg klein maar ik heb ze toch verpot en neem ze voor je mee. We gaan zien hoe ze zich houden. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente * Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonnie f Posted April 13, 2024 Author Share Posted April 13, 2024 Hai Bonnie, heb interesse in de pootaardappelen camilo, cameo, alouette en eventueel texla..ze zijn allemaal vrij resistent toch. Heb voor je paprika en mini tomatenplanten. Groeten van Claudia Oh. Ik heb de vraag over de resistentie overgeslagen. Mosterd na de maaltijd maar ja. Daar heb ik ze op uitgezocht. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts