Geplaatst: 1 uur geleden1 u Niet veel denk ik. Ik ga vanavond tegen elf uur weer kijken. Gisteren had ik er niet zo veel, maar ik vind er altijd een aantal.
Geplaatst: 38 minuten geleden38 min @Rookie Ik vermoed niet veel. Tenzij je uitbundig hebt gesproeid misschien.Ik heb weinig slakken, eigenlijk alleen segrijnslakken op dit moment. Woensdagochtend heel ruim water gegeven (immers weer een loeihete dag in het vooruitzicht) en donderdagochtend trof ik 2 enorme segrijnslakken in een kweektafel die bezig waren met iets waar ik het nu te warm voor vind 😊.
Geplaatst: 25 minuten geleden25 min We doen wel even een kort rondje.Nee, ik heb vandaag helemaal niet gesproeid.Het zou vannacht misschien gaan regenen, dus dan zien we morgen wel de invasie...
Geplaatst: 8 minuten geleden8 min Ook al zou je gesproeid hebben, dan is de bovenlaag weer droog. Wij krijgen vannacht storm, maar zo te zien geen regen.Jij bent gezegend @Dahli met zo weinig slakken. Ik doe heel veel moeite om ze niet aan mijn planten te laten komen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.