Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Ook nieuw!


JosN

Aanbevolen berichten

Ik ben Jos N, 41 jaar en docent. Woon met wederhelft en twee kids in Noord Brabant, in de Langstraat. In 2010 hebben we het huis van mijn schoonouders overgenomen. Schoonpapa toverde de tuin ieder voorjaar weer om in een tropisch paradijs. Heel erg mooi, maar met ons werk is dat onmogelijk.

Dus, geadviseerd door, en met veel hulp van de "vorige eigenaar" verandert de tuin iets meer in een moestuin. Erg leuk en iets minder bewerkelijk dan een tuin vol schitterende planten.

Wat staat er ondertussen? Wat druivenstruiken, twee appelbomen, twee perenbomen, drie abrikozen, een hele grote vijgenboom, een stelletje bessenstruiken en volgens mij ook nog een kiwi...

Time flies like an arrow; fruit flies like a banana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de volledigheid: die drie abrikozen zijn eigenlijk drie prunus: een pruim, een abrikoos en een zoete kers.

In de kas staat ook nog een miniscuul stekje van een moeras-cypres. "Lukt toch niet", was het bemoedigende advies, maar hij laat aan! Mijn kleinkinderen kunnen van zijn schaduw genieten.... Of anders in die van de paar, nu nog, hele kleine esdoorntjes.

Time flies like an arrow; fruit flies like a banana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...