Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

hang bloempot gekocht maar..


wilma

Aanbevolen berichten

Hallo. wie kan mij helpen? Ik heb bij aktion een hang bloempot gekocht van het merk elho. 1,99 euro

Dat is een plastik pot met 3 plastic hangers. Bij aankoop zaten de hang elementen om het potje gevleit. Thuis gekomen wilde ik dat dus in orde maken om het te gaan gebruiken maar wat ik ook probeerde ik kreeg die dingen niet aan het potje bevestigd. Op t net geprobeert bij de site van elho.com wijzer te worden , maar niets over de manier van bevestigen . Daar het een mooi potje is met water geven in een onderschaal vind ik het niet leuk hem bij aktion terug te brengen. weet iemand hier iets over?

Wilma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het die dingen zijn die ik denk , is het een kwestie van klikken. de 3 haakjes aan het uiteinde van de "3-poot "die je erbij kreeg , kun je onder de potrand klikken. Beetje forse hand moet dat kunnen denk ik. Gaat wel wat lastig lijkt het. Er moet een klik zijn zeg maar.

 

Lukt jou vast wel; zo'n lenig doorzetterje, voor de grote beesten niet bang en al wroetend in de mest, op zoek naar beestjes voor in je tuin.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeg, op zo,n manier krijg ik nog kapsones als jullie gaan zeggen dat ik niet bang ben van beesten. Als je goed had gelezen schreef ik dat ik wel bang was hoor.maar dat ter zijde. volgens mij valt er niets te KLIKKEN. kijk jullie even mee.clip-184551335208063.jpg

clip-292291335208089.jpgclip-355391335208107.jpgclip-355391335208107.jpgclip-452151335208120.jpgclip-579741335208137.jpg

Hopelijk komen we er zo uit

Wilma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moet t ook zo. Heb ze nog in de schuur liggen en nog niet opgehangen, maar ik dacht ook dat je ze gewoon op die rand moest klikken. Raar ook dat je dat niet op de site kan vinden

 

Kijk hier eens, alleen die dingen erop klikken, verder niets nodig:

http://gardenpots.co.nz/elho/#

 

Even scrollen en op t plaatje klikken voor een vergroting!

aangepast door Gast

Good things come in small packages

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de zomerfolder bekijkt op de site van Action, zie je ook dat je idd gewoon zonder die aparte haak moet klikken op de rand. Aan de binnenkant zit het dus inderdaad nergens achter, maar aan de buitenkant klikt het haakje onder de rand. Dat wordt wel rechtgetrokken door het gewicht van de pot zodra het beplant is. Aan beide zijden vastklikken zou ook betekenen dat je het haakje niet meer los kan halen.

 

http://www.action.nl/folder (blz 8/9 en dan even erop klikken om te vergroten).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn die dingen er niet voor om de hangdingen aan de pot te maken zodat het bij de verkoop aan de zijkant van de pot blijft zitten?

Daardoor blijven ze stapelbaar en raken de hangdingen niet zoek.

Net zoiets als dat dingen met een bandje/plakbandje/touwtje vastgemaakt zijn, of teenslippers aanelkaar zitten in de winkel dat links en rechts bij elkaar blijft.

Dus als je ze zelf wilt gebruiken heb je ze niet nodig met ophangen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...