wilma Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Hallo. wie kan mij helpen? Ik heb bij aktion een hang bloempot gekocht van het merk elho. 1,99 euroDat is een plastik pot met 3 plastic hangers. Bij aankoop zaten de hang elementen om het potje gevleit. Thuis gekomen wilde ik dat dus in orde maken om het te gaan gebruiken maar wat ik ook probeerde ik kreeg die dingen niet aan het potje bevestigd. Op t net geprobeert bij de site van elho.com wijzer te worden , maar niets over de manier van bevestigen . Daar het een mooi potje is met water geven in een onderschaal vind ik het niet leuk hem bij aktion terug te brengen. weet iemand hier iets over?Wilma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Als het die dingen zijn die ik denk , is het een kwestie van klikken. de 3 haakjes aan het uiteinde van de "3-poot "die je erbij kreeg , kun je onder de potrand klikken. Beetje forse hand moet dat kunnen denk ik. Gaat wel wat lastig lijkt het. Er moet een klik zijn zeg maar. Lukt jou vast wel; zo'n lenig doorzetterje, voor de grote beesten niet bang en al wroetend in de mest, op zoek naar beestjes voor in je tuin..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Idd, gewoon klikken. Flink aandrukken en niet bang zijn Wilma! Maar ach tegen wie praat ik... Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilma Posted April 23, 2012 Author Share Posted April 23, 2012 Ja zeg, op zo,n manier krijg ik nog kapsones als jullie gaan zeggen dat ik niet bang ben van beesten. Als je goed had gelezen schreef ik dat ik wel bang was hoor.maar dat ter zijde. volgens mij valt er niets te KLIKKEN. kijk jullie even mee.Hopelijk komen we er zo uitWilma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 HoiHoi Wima,Als ik dat zo bekijk dan denk ik snel dat het zo moet: oke, wel raar want dan zou er eigenlijk 1 haakje te veel zijn denk ik. Wat denkt de rest van het forum? Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Ik ben a technisch,daarom even aan mijn gevraagd, mijn man zegt dat je het gewoon onder de rand van de pot kan doen,en het klemmetje overbodig is, maar ook hij weet het niet zeker, nog andere forum leden??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Ik sluit me aan bij de man van Jeanne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Hhmm, dat is logischer inderdaad Ik sluit me ook aan bij de man van Jeanne Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilma Posted April 23, 2012 Author Share Posted April 23, 2012 jammer, dat is ook de oplossing niet.De pot is van binnen vlak, geen randje waar iets tussen kan. zie foto 1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 zo bedoelen ze het snap je? die andere dingetjes doe je dan niks meer mee. Wel raar, zal denk als nog anders moeten.. ze doen het er niet voor niks bij lijkt mij. Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 (edited) Volgens mij moet t ook zo. Heb ze nog in de schuur liggen en nog niet opgehangen, maar ik dacht ook dat je ze gewoon op die rand moest klikken. Raar ook dat je dat niet op de site kan vinden Kijk hier eens, alleen die dingen erop klikken, verder niets nodig:http://gardenpots.co.nz/elho/# Even scrollen en op t plaatje klikken voor een vergroting! Edited April 23, 2012 by Guest Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted April 23, 2012 Share Posted April 23, 2012 Wat ik begrijp zat er geen gebruiksaanwijziging bij? ook niet op de doos,ergens een verborgen hoekje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasmin Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 (edited) Bron: http://gardenpots.co.nz/elho/# Edited April 24, 2012 by Guest Quote http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janine~Bustani Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Als je de zomerfolder bekijkt op de site van Action, zie je ook dat je idd gewoon zonder die aparte haak moet klikken op de rand. Aan de binnenkant zit het dus inderdaad nergens achter, maar aan de buitenkant klikt het haakje onder de rand. Dat wordt wel rechtgetrokken door het gewicht van de pot zodra het beplant is. Aan beide zijden vastklikken zou ook betekenen dat je het haakje niet meer los kan halen. http://www.action.nl/folder (blz 8/9 en dan even erop klikken om te vergroten). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilma Posted April 24, 2012 Author Share Posted April 24, 2012 ok dan gooi ik het overbodige deel weg en hang hem alleen met de ophanghaakjes aan de pot.Begrijp nog steedsniet wat daar de bedoeling van is. Iedereen hartelijk dank voor het mee puzzelen groetjes Wilma Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bubbels Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Misschien dat die "overbodige" clipjes zijn voor als je de pot op een andere manier wilt ophangen. Met touwtjes of kettinkjes ofzo. Quote Niet meer actief. Graag contact via mail of fb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Of als je t weer wilt opbergen zonder dat die lange dunne dingen uitsteken? Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rantje Posted April 24, 2012 Share Posted April 24, 2012 Zijn die dingen er niet voor om de hangdingen aan de pot te maken zodat het bij de verkoop aan de zijkant van de pot blijft zitten?Daardoor blijven ze stapelbaar en raken de hangdingen niet zoek.Net zoiets als dat dingen met een bandje/plakbandje/touwtje vastgemaakt zijn, of teenslippers aanelkaar zitten in de winkel dat links en rechts bij elkaar blijft.Dus als je ze zelf wilt gebruiken heb je ze niet nodig met ophangen Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts