Geplaatst: 29 augustus 201312 j Ja ja ja, kijk nou maar naar die sprinkhaan Huub We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 29 augustus 201312 j En wie mag dit wel niet zijn? Volgens een fanatiek insectenhobbyist die ik ken is het een roofvlieg! Mogelijk nuttig in de tuin, omdat ie jaagt op andere insecten http://waarneming.nl/familie/view/34
Geplaatst: 29 augustus 201312 j Weer eens iets anders dan een mier in je onderbroek... Had je die onderbroek aan dan toen je hem ontdekte ??? Hij lijkt er nu namelijk op te zitten. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 30 augustus 201312 j En belangrijker: had ze buiten die onderbroek dan niks anders aan, dat ie er in kon vliegen?
Geplaatst: 30 augustus 201312 j Ja inderdaad en zaten er bloemetjes op ???Waardoor werd hij gelokt en waarom bleef hij zo stil zitten ??? Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 30 augustus 201312 j Potverdikkie, wat een gezeur over mijn directoire (Yep, met bloemetjes )..(die aan de waslijn hangt..dat zien jullie toch wel ?)Vinden jullie het geen mooie foto dan? We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 30 augustus 201312 j Sorry Jet, ik vind het echt prachtige foto's met heel veel details. Maar ik werd wat afgeleid door de opmerking erboven hihihi. Leef je leven dag voor dag.
Geplaatst: 30 augustus 201312 j Flauw grapje was dat van mij, niet op doorgaan please... Maar wie zijn/haar ondergoed op internet toont, kan daar wel een reactie op verwachten van zo'n vunzig onvolwassen mannetje...Ik lette eerst op de kever, niet op de achtergrond, maar jouw opmerking over de mier, dat was dan wel een inkoppertje.
Geplaatst: 30 augustus 201312 j I know , ik had beter kunnen zeggen dat hij op een theedoek zat. Het kwam omdat ik van de week in een mierennest had gezeten bij een zwemplek aan de Maas..toe had ik erg veel mieren in mijn èh theedoek (rode ) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 30 augustus 201312 j I know , ik had beter kunnen zeggen dat hij op een theedoek zat. Het kwam omdat ik van de week in een mierennest had gezeten bij een zwemplek aan de Maas..toe had ik erg veel mieren in mijn èh theedoek (rode )
Geplaatst: 30 augustus 201312 j Haha, rode mieren dus? Lach er maar om Huub, weet je wel hoe gemeen die kunnen steken? dan maar liever een sprinkhaan (wel goed voor de reuma trouwens... ) We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 2 september 201312 j Auteur Gevulde pompoenbloem... En geen insect... In bak met water achter het huisje (snel leegegooid) vond ik een dode salamander... De eerste die ik dáár zie... maar dan helaas wel dood...
Geplaatst: 2 september 201312 j Wat sneu.Bij mij zitten er slakken in courget bloemen. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 9 september 201312 j Auteur Zo bedoel je? En dacht de eerste mini-boontjes (Rattlesnake) op de foto te zetten, bleken er opeens al diverse van plukbare grootte te zijn... Ook het bloemetjesbegin mocht op de foto... en daar bleek ik toevallig het bevruchtingsstadium ook vastgelegd te hebben!...
Geplaatst: 9 september 201312 j Hey die ziet er precies net zo uit als mijn bonenbloempje! Kun je daaraan het boonras herkennen? Want die van mij is tot nu toe anoniem
Geplaatst: 9 september 201312 j Ja zo bedoel ik het.Ze komen ook bij jouw.In de courgette's Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 9 september 201312 j Zo, die hadden honger! Mooi gemaakt Appelvrouw! Leuk dat je dit opgemerkt en bijgehouden hebt.Hier ook veel appels door insecten weggevreten. http://www.hetnieuwemoestuinieren.nl
Geplaatst: 9 september 201312 j Prachtig appelvrouw. En alle dagen zon ! Wat was dit toch wel een topzomer he ?
Geplaatst: 10 september 201312 j Mooie set Jet! Ik heb alleen een verzopen hommel in een verzopen zonnebloem in de aanbieding.
Geplaatst: 11 september 201312 j Deze prachtige grote (ongeveer lengte 10cm en spanwijdte vleugels 12cm) zat vanmiddag op de mais. Er zitten hier enorm veel libelles, bruine, blauwe, groene, rode, koperkleurige, de meesten zijn wel kleiner. Meestal vliegen ze weg voordat ik een foto kan maken, maar deze bleef nou eens braaf mooi zitten wezen.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.