Geplaatst: 4 december 201312 j Natuurlijk houdt 'ie dat wel, wat dacht jij? Enfin, de stilte voor de storm is alweer een feit.
Geplaatst: 5 december 201312 j Huub maak olifant;s werk net zo als Henk Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 5 december 201312 j Hier begin de wind al aan te sterken, hoe is het weer nu in het noorden
Geplaatst: 5 december 201312 j Hier is het al wind 9.HET WAAID.Hoor nog geen dakpannen dansen.Maar we zijn er nog niet,om 13.. uur het hoogte PUNT. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 5 december 201312 j Het waait hier al flink. 't Is geen fietsweer. Als ik slim was had ik de boodschappen vanmorgen al eerder gedaan. Maar ja, dan moet je vroeger opstaan hè?
Geplaatst: 5 december 201312 j Wij zitten eigenlijk te zuidelijk om er veel last te moeten ondervinden.Ondanks dat, is er wegens de "hoogte" toch nog een weer alarm afgeven. Unwetterwarnung Stufe Rot vor Starkschneefallgültig von: Donnerstag, 5. Dezember 2013, 18:00 Uhrgültig bis: Freitag, 6. Dezember 2013, 06:00 Uhrgültig für: Höhen ab 600 m Starker Schneefall mit Verwehungen und 10-15 cm Neuschnee, lokal mehr gültig für: Höhen ab 400 mStarker Schneefall mit Verwehungen und 10 cm Neuschnee, lokal mehr Unwetterwarnung Stufe Rot vor Sturm/Orkangültig von: Donnerstag, 5. Dezember 2013, 11:00 Uhrgültig bis: Samstag, 7. Dezember 2013, 13:00 Uhrgültig für: Höhen ab 400 m Ab 400m: Böen 90-110 km/h, örtlich um 120 km/h, zunächst aus SW-W, Fr. aus NW Eens kijken wat het word, ik kan er niets aan veranderen. Onze nieuwe habitat : https://youtu.be/BapOVa6jPgg Zittauer Gebirge ( Natur, Wandern, Entspannung, Ruhe )
Geplaatst: 5 december 201312 j Hier a vanafl 12.00uur.De treinen lopen alweer niet.Moet man liefs halen. Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 5 december 201312 j Zojuist met een kruiwagen met 2 strobalen de sloot in gewaaid. Dus ja, het waait hier. Niet meer actief. Graag contact via mail of fb.
Geplaatst: 5 december 201312 j Het onweerd ook zeer dicht bij.en regen brrrrrrrrrrrrrrr Overnachten nabij het Lauwersmeer.
Geplaatst: 5 december 201312 j Hoor de wind waait door de bomen... Hier in huis zelfs waait de wind....
Geplaatst: 5 december 201312 j hoor de windzegt vandaag de sintwist jij mijn kinddat erny al vele dagenantwoord op vragenen meedoet met menig moestuinklagen Kiezen voor helpende handen is delen in de praktijk!
Geplaatst: 5 december 201312 j Ach.. Was heerlijk weer om te fietsen (op de momenten dat het droog was) Ben in dit geval toch weer blij dat ik gewoon fiets.. Mensen die met de trein naar school waren hadden 'n probleempje & ook niet alle bussen reden. Wel opmerkelijk trouwens dat sommige scholen wél leerlingen naar huis sturen en anderen niet. Wij (Inholland Alkmaar) kregen niks te horen... Terwijl 't Horizon College (8 minuten verderop) wel naar huis werd gestuurd.. Watjes! > Planten kopen? Doe het bewust!
Geplaatst: 5 december 201312 j Hier ga het nu te keer, hoor van alles om gaan hoop niet bij mij Net wel hagel gehad maar niet van die grote stenen. En een van die kattenkoppen zit hier voor het raam te mauwen want madam wil naar buiten, nu die blijft maar lekker ff binnen
Geplaatst: 5 december 201312 j Hier regent het nogal hard en het waait ook behoorlijk maar lampje aan en het kacheltje aan en we zien morgen vroeg wel weer.
Geplaatst: 5 december 201312 j Pff zit moed te verzamelen om met de hinden door dit honden weer te gaan.
Geplaatst: 5 december 201312 j Zag wat voorbij vliegen was het een olijfboom die omging in de tuin Verder is alles goed De aanhouder wint...niet geschoten is altijd mis!
Geplaatst: 5 december 201312 j Hoorde net wat vallen buiten en stak mijn hoofd buiten de deur. Wat er gevallen is, ik weet het niet, mooi laten liggen, het kan niet nog een keer vallen. Het stormt en sneeuwt - sneeuwstorm. Gauw de deur weer dicht. In de keuken heb ik de afzuigkap dicht gepropt, de wind stond erop en het werd al koud, bovendien tochtte het in huis. Op zo'n dag kan ik mijn huis luchten zonder ook maar een raam open te zetten.
Geplaatst: 5 december 201312 j Bij mij is er net dít gevallen: Was opeens een sneeuwhagelstorm geworden...
Geplaatst: 6 december 201312 j ben ik ff blij dat mn vriend altijd de laatste ronde doet! (met de hond zegmaar)
Geplaatst: 6 december 201312 j Hier ook flinke laag hagel gevallen en beetje sneeuw net zelfs..Ben ff de weekendboodschappen wezen halen en nu lekker binnen.Kipjes vonden de wind ook niet leuk.. ( die blijven dan lekker in hun grote nachthok )Straks lekker met een kopje thee de nieuwe landleven lezen.. mmm fijn weer! Rien de plus simple, ni de plus beau, qu'un potager.( St. Ignatus 1491-1556 )
Geplaatst: 6 december 201312 j Die boodschappen moet ik nog doen... maar wacht wel mooi even af tot het een tijdje niet hagelt of sneeuwt... Maar gisteren (vannacht) dus... Peperplanten... En mn kat had blijkbaar ook last van springtij! Wilde de hele tijd naar buiten.... en dan 5 min later weer naar binnen.... en kort daarna weer naar buiten etc etc etc. Is normaal niet zo erg maar nu kon ik vanwege de wind de buitendeur niet open laten staan dus moest ik ook steeds mee heen en weer en heen en weer en heen en weer...Ach ja... beestje houdt van storm...
Geplaatst: 6 december 201312 j Hier op het eiland alleen last van hoog water, geen sneeuw vlok gezien alleen regen en wind
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.