aardbeijim Geplaatst: 3 juni 2011 Auteur Geplaatst: 3 juni 2011 Neen alleen nog maar zomerprei.Winterprei komt binnenkort. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
aardbeijim Geplaatst: 4 juni 2011 Auteur Geplaatst: 4 juni 2011 Heb donderdag ook nog suikermaïs gezaait. Morgen ga ik mijn afdak maken voor de tomaten.Rond de 1,50 m hoog. Hoe hoog hebben jullie het staan? Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
rommert Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 even een offtopic vraag: riemst ligt toch bij de ardennen?
Jooze Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 Je zou voor de hoogte kunnen zoeken naar zo'n tomatenkas hoe hoog dat is.Succes met maken in iedergeval. Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
aardbeijim Geplaatst: 5 juni 2011 Auteur Geplaatst: 5 juni 2011 neen is halfuur rijden IS niks geworden vandaag door de regen Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
rommert Geplaatst: 5 juni 2011 Geplaatst: 5 juni 2011 oke want de derde klas van onze school gaat naar de ardennen.
aardbeijim Geplaatst: 8 juni 2011 Auteur Geplaatst: 8 juni 2011 Heb donderdag ook nog suikermaïs gezaait. Morgen ga ik mijn afdak maken voor de tomaten.Rond de 1,50 m hoog. Hoe hoog hebben jullie het staan?eergisten waren de eerste al op gekomen. En vandaag staan er 32 van de 34 gezaaide boven.De 2 andere zijn niet ontkiemt. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
aardbeijim Geplaatst: 8 juni 2011 Auteur Geplaatst: 8 juni 2011 Ja want zoveel uitkomst van zaad zie je niet vaak.Ik weet wel niet of dat genoeg planten zijn(4 à 5 man). Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
rommert Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 is suikermais trouwens lekker? heb het nog nooit geproefd.
aardbeijim Geplaatst: 8 juni 2011 Auteur Geplaatst: 8 juni 2011 Wij eten het vaak door de sla.Maar dan uit blik.Is zo al lekker dus vers denk ik helemaal. Zeker eeens proberen. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
rommert Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 eens kijken of ik het nu nog kan zaaien. dacht van wel.
aardbeijim Geplaatst: 8 juni 2011 Auteur Geplaatst: 8 juni 2011 Ja je eet ook gewoon zo de korrel(maken ze denk ik ook popcorn van) Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Romke3 Geplaatst: 8 juni 2011 Geplaatst: 8 juni 2011 Suikermais is heerlijk als je de kolven kookt met wat zout,( ongeveer 15 minuten denk ik) en vervolgens eet je het van de kolf die je eerst insmeert met boter en een klein beetje zout. heerlijk bij bijvoorbeeld een bbq!
rommert Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 jim even een offtopic vraag: heb jij tavallig hyves
aardbeijim Geplaatst: 9 juni 2011 Auteur Geplaatst: 9 juni 2011 neen wrm? Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
Jooze Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 Inderdaad suikermais, heerlijk. Meestal kook ik het even en dan kort op de BBQ. Kan het nu geloof ik nog wel zaaien. Kan het in iedergeval proberen!! Jooze Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com
rommert Geplaatst: 9 juni 2011 Geplaatst: 9 juni 2011 ik laat het nu voorkiemen want op de grond waar ik ze wil zaaien komt haast niets op alleen plantjes zijn daar succesvol.
aardbeijim Geplaatst: 10 juni 2011 Auteur Geplaatst: 10 juni 2011 Vandaag op mijn toekomstige moestuin de mest uitgestrooit.Morgen komen ze het frezen en dan heb ik rond de 2 are moestuin. Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
aardbeijim Geplaatst: 10 juni 2011 Auteur Geplaatst: 10 juni 2011 200 m² Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.
rommert Geplaatst: 10 juni 2011 Geplaatst: 10 juni 2011 dat is een best stuk grondik krijg misschien volgend jaar een stuk van 2 bij 30 m erbij
Aanbevolen berichten