Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

groetjes uit Zelhem


bonnie f

Aanbevolen berichten

Allemaal de groeten uit een zonovergoten Zelhem. We zitten hier met rode koontjes in de zon. De plantjes vliegen ons om de oren. Het eten is geweldig. De sfeer is nog beter. De biggetjes zijn om op te vreten......

Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi! Groeten terug vanuit Alkmaar

 

Hier de hele dag geen zon gezien, denk dat jullie hem inderdaad goed naar Zelhem gelokt hebben

En biggetjes om op te vreten? Wist niet dat jullie gingen BBQ'en

 

Ben benieuwd naar de verhalen die we vanavond / de komende dagen hier weer te lezen krijgen

Geen idee wie er allemaal probleempjes hadden met vervoeren.. Maar volgens mij waren er meerdere mensen waar de auto nogal ernstig vol zat? Is uiteindelijk alles goed gekomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Grrr had een heel bericht getypt ging m'n vinger per ongeluk op de F5 knop...

 

Maar het was heeel erg leuk!

Er was een hele ruilmarkt en het eten was ook lekker!

Was leuk om iedereen in het echt te zien, ook grappig dat de meeste mensen die er vorig jaar waren er weer waren

De zon had bijna de hele tijd geschenen en het was warm, beter dan die onweer die ze eerst opgaven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wij zijn ook weer thuis, de kindjes slapen, ze hadden een superdag! ze gaan kunnen vertellen morgen op school

hier in vlaanderen was het de hele dag koud, we hadden echt geluk met zo'n mooi weer!

we vonden het heel leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was echt leuk. Iedereen had echt lekker eten en drinken meegenomen!

Leuk om iedereen te zien.Inderdaad veel gezichten van vorige keer

En heb erg leuke plantjes en kuikentjes erbij ....

ben wel giga verbrand

 

Leuke kindjes heb je Joke !

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was idd erg leuk, en aangezien ik nog niet zo lang lid ben van dit forum, weet ik nu al niet meer van elk gezicht welke bij wat voor avatar hoort . Dus ben benieuwd naar de foto´s. Ik had wel een toestelletje mee maar niet gebruikt .

En ook ik ben weer "heerlijk" verbrand. Dus ik heb ook nog een paar dagen een aandenken aan vandaag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zat op mijn tuin vreselijk weg te branden in den zonne... en zat daarbij onder mijn parasolletje te hópen dat jullie in´t Zelhemse ook hopelijk een parasolletje of factor 50 bij de hand hadden...

En dan nog maar niet te denken aan al die ruilstekjes die in de brandende zon uitgestald ter ruil stonden...

Wát een gewéldige wéérdag hebben jullie gehad...

Maar die onweersbui... heeft die jullie nog geraakt.... bij de tijd dat ie bij Groningen was kwam er nix meer uit.... maar wel mooie fotomomentjes....

 

100348671931337555266.JPG

 

100348750551337555365.JPG

 

Leek mij wel enigszins stiekem on topic omdat dit waarschijnlijk de bui is die bij jullie vandaan kwam..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een uurtje nadat iedereen (eindelijk, na het vergeten van van alles ) weg was, begon het flink te rommelen in de lucht. Maar dat bleef heel lang een beetje langs ons heen drijven. We konden nog veel opruimen, en rond 10 uur kwam er dan echt regen uit. Nog niet veel... Maar het is gelukkig dus helemaal goed gegaan!

Echt superlekker weer de hele dag!

 

Ik heb het gevoel dat ik lang niet iedereen goed heb kunnen bedanken voor alles wat ze hebben meegenomen voor ons! We kwamen doosjes en tassen tegen met zoveel handigs/lekkers/leuks! Van suiker tot olie, van wc papier ( ) tot bakpoeder, koffie tot cacao. Echt helemaal te gek!!!

 

Ik ga eens even heel wat foto's bekijken, en dan eens zien hoe we die voor iedereen (maar dan weer niet iedereen....) bekijkbaar kunnen maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...