Jump to content

Ruillijst Arja 28 september 2024

Arja

Recommended Posts

Ik heb nog wat van die hoge potten waar bijv fruitboompjes vaak in geleverd worden. Iemand belangstelling? Volgens mij heb ik ze in kleinere en grotere maten, ik kan ze wel even opmeten als iemand wil weten hoe groot ik bedoel. 

Arja ik meld me af voor de rabarber. Ik zie die plant nog niet echt een goede plek krijgen hier in het bos. 
O en het is geen tomatenzaad dat je hebt gevraagd maar peperzaad. ( tres doux des landes) En natuurlijk kan je neuzen in de overgebleven zaden.

Edited by appelvrouw

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

20220616_194840.thumb.jpg.003c0b96dadb10fabda4f63c93bdfd26.jpg

Jazekers, van die kleine, echte bosaardbeien die nét iets anders smaken dan gewone aardbeien, maar heerlijk zijn in de jam. 

20220620_154135.thumb.jpg.59495f7ccad37cba7d1193f17f4dbdd8.jpg

Even foto opgezocht van een paar jaar geleden.

Vlnr: aardbei, bosaardbei, sieraardbei. 

Het sierding heeft gele bloesem en groeit bovenop de plant, van de echte aardbeien hangen de vruchten. 

• Like 1

On 9/18/2024 at 7:50 PM, Goldfish said:

Hoe groot is ie op dit moment? 

Iets van 70 - 80 cm hoog. Mooie plant, stevig blad, verder gebeurt er weinig. Geen zijtakken, geen bloei of vruchten. Staat daar gewoon te staan. Hm. Doe ik iets verkeerd? Wil je 'm terug? 

Edited by Arja

59 minuten geleden, Arja zei:

Iets van 70 - 80 cm hoog. Mooie plant, stevig blad, verder gebeurt er weinig. Geen zijtakken, geen bloei of vruchten. Staat daar gewoon te staan. Hm. Doe ik iets verkeerd? Wil je 'm terug? 

Mijn exemplaar is exact t zelfde verhaal.  80cm, geen vertakkingen haast, geen bloei.  Staat bij mij nb in een kas.  Als hem weggooit dan wil ik hem terug, maar nog liever zie ik iemand anders het een 2de kans geven volgend seizoen